14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Triumph

Tip Xerox 6140V DN voor 179,95

Echt geen reclame maar ik vond dit zo’n werkelijk mooie aanbieding van http://www.iBoot.nl

Morgen te koop en slechts 1 dag

Een dubbel zijdige netwerk kleuren printer voor 179,95 incl btw ik keek even op de malers hun site en daar kost hij 349 ext btw

En dit is niet als reclame bedoeld voor iboot of zo

Mochten moderators dat wel vinden haal het er dan maar van af

Bijdrager
    Pieterr

Inderdaad een mooie aanbieding.

Hoe weet jij dit trouwens? Het staat (nog) niet op hun website. Werk jij bij iBood?

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    BasiX

Ik dacht toch echt dat je iBood met een D schreef. :’)

Bijdrager
    LighScan

Sterke aanbieding, dat staat vast. Maar hoe zou het zitten bij eventueel garantie-afhandelingen?

Bijdrager
    Macosxachist

Voor die prijs hoef je je over garantie nauwelijks zorgen te maken. Koop er twee!:lol:

Bijdrager
    F_Vervoort

Let op!
    Deze printer is bekend om zijn dure prints.
    De tonercartridges zijn klein en kosten ±75 euro per kleur (zonder BTW).

Lees de test: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2353780,00.asp

Bijdrager
    Macosxachist

Maar let op!
    Dat magere testresultaat is voor een belangrijk deel gebaseerd op de (veel te hoge) normale prijs van die printer. (Waar ik verder geen mening over heb.)

Bijdrager
    victor93

het is inderdaad waar! kun je dit elke dag zien wat er morgen komt ?

Bijdrager
    Macosxachist

Haha, bij iBood zijn kopers pissed dat ze die printer nog steeds niet in huis hebben.:lol:

Bijdrager
    KarelWillem
    Macosxachist op 04 november 2010

…Dat magere testresultaat is voor een belangrijk deel gebaseerd op de (veel te hoge) normale prijs van die printer…

Nou nee.
    Een aanschafprijs ben je snel vergeten, maar die rotcartridges blijven zich maar legen.
    Die prijs blijf je dus tegenaan lopen.

Ik was in ieder geval erg blij toen ik het contract van mijn Xerox Docucolor kon afkopen.
    Want je werd echt getild met die cartridges.

Bijdrager
    F_Vervoort

Dankjewel KarelWillem

Ik dacht al dat ik de enige was die zo dacht. Het is onvoorstelbaar hoe mensen in die val trappen van “goedkope” machines. Mijn advies: goed uitkijken en informeren!

Bijdrager
    KarelWillem

Ach ja, het is heel simpel.
    Machines worden bijna gratis weggegeven.
    Voor die prijs kan er natuurlijk niet echt iets serieus in elkaar gezet worden.

Maar na één keer cartridges wisselen is die prijs al terug verdiend.

Bijdrager
    Macosxachist
    KarelWillem op 18 november 2010

Nou nee.

Nou ja!

“It’s not that it’s a terrible printer by any means—it isn’t. It’s just that given the price ($548 direct as tested, complete with the optional duplexer for printing on both sides of a page) there’s nothing exceptional about it.”

Ben het verder volkomen met je eens, trouwens. Tegenwoordig koop ik steeds de goedkoopste betrouwbare inktjetprinter die ik kan vinden (tientjeswerk) en lever hem, zodra de kleurencartridges op zijn (zwart vul ik wel bij), naar het KCF-depot. Treurig, maar waar.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.