1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Peach

Tip voor iChat Jabber gebruikers!

Dag beste vrienden,

Ik schrijf deze hint omdat het zo werkt in Panther. Ik heb geen illegale versie van Tiger. (Voor hen die het willen weten, ik heb gisteravond m’n kopie besteld!).

Hier volgt een tip waardoor je in een aantal stappen toch avatars in iChat Jabber krijgt!
    1: maak je account aan bij jabber
    2: Meld je met je account aan op iChat Jabber
    3: Voeg elke gebruiker die je hebt toe aan je adresboek, belangrijk is wel dat IM ingevuld is en op MSN staat!! (Rechtermuis op een naam, toon info, adreskaart .. )
    4: Geef eventueel iedereen een andere naam (leuker dan die @hotmail.com in je Contactlijst te hebben)
    5: download en install Adium
    6: geef je account in en log je aan
    7: ga naar pref, naar advanced, naar adress book. Vink aan: importeer namen uit adress book en ook vervang icons van adress book door icons van Adium. Gebruik enkele ‘ogenblikken’ Adium (zo lang het duurt voor iedereen online is en dat je dus zo hun avatars hebt).

Normaal gezien als je vanaf nu iChat jabber gebruikt, heb je de avatars en een mooie nicknames in je lijst (voornaam-achternaam).

Is dit praktisch haalbaar? Het werkt hier alvast om te ‘testen’ met mensen uit iChat van Panther. ’t Maakt iChat jabber niet alleen bruikbaar, maar ook beter dan msn 4.0.1! Natuurlijk is het minder evident voor mensen die meer als 60 namen in je msn lijst hebben (maar niet in je adress book). Maar wees nou eerlijk, heb je echt zo veel vrienden?:P

’t Is maar een hint éh,
    Kuch,

Grtz Peach

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.