7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iPet

Tip toetsen Trackpad uitschakelen? ivm MagicWand van Twelve South.

Hallo OMT’ers,

Ik heb een product gekocht van Twelve South. Het is de MagicWand waarbij je, je TracPad kan verbinden met je toetsenbord.

Het werkt niet omdat het gewicht van het toetsenbord de druknoppen onder het TrackPad ingedrukt houden. Ik heb een mail naar Twelve South gestuurd maar daar werd ik niet wijzer van. Als ik de instellingen van de TrackPad instel op aantippen dan blijven de onderste toetsen toch actief.

Wie kan mij helpen met deze ellende?

Groet Peter

Bijdrager
    louke1968

Ik heb er wel iets over gevonden. Of je er iets aan hebt?…

http://macwereld.nl/forum/2011/07/magic_trackpad_klikken_uitschakelen.

Overigens bij mij werkt het wel, ook met het schotje ertussen

Bijdrager
    iPet

@ louke1968. Bedankt voor de reactie.

Met het schotje werkt echt niet bij mij. Ik heb het schotje nu verwijderd. Zo werkt het wel maar is de constructie niet meer ideaal.

Werken de onderste toetsen bij jou dan niet? Er zit namelijk echt hoogte verschil in beide producten.

Groet Peter

Bijdrager
    louke1968

Ik weet niet of het er aan ligt, maar heb jij misschien het oudere draadloze toetsenbord ( met 3 batterijen) ? Het zou kunnen zijn dat daar het verschil zit. Ik heb in ieder geval nergens last van ( ik heb dus het toetsenbord met 2 batterijen).

groet, Louke

Bijdrager
    iPet

Het klopt wel dat ik drie batterijen heb. Ik zal het een keer bij een vriend mij checken.

Fijne avond!

Bijdrager
    louke1968

Hetzelfde gewenst en succes ermee!

Bijdrager
    iep

Hier ook de 2 en 3 batterij versie van dat toetsenbord maar behalve het aantal batterijen en de plek van dat rubbertje voor de bluetooth antenne zit er geen verschil tussen de toetsenborden. Je kunt natuurlijk een nokje voor dat rubbervoetje van de trackpad uit vijlen/snijden/zagen/boren.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.