-
Q:
Tip: rollend carrier logo aanpassen op iPhone
Een zeer simpele tip voor mensen met een irritant T-Mobile logo. Ik kreeg er zelf de zenuwen van dus hier een tip:
Download dit bestandje
http://macdaddyworld.com/CaptionCrunchCarrierString.zipEn pas het rollende T-Mobile-logo aan
Jailbreak of Cyberduck e.d. is niet nodig.
”NickJe sluit je iPhone aan op de computer, start het programma, wacht even.
Er komt een (bij mij AT&T) provider te staan, je tikt iets anders in, ik tikte iPhone in.
Je klikt op set message. Je iPhone herstart en er staat wat jij hebt ingevoerd!
Bedankt man! Werkt goed!
Je sluit je iPhone aan op de computer, start het programma, wacht even.
Er komt een (bij mij AT&T) provider te staan, je tikt iets anders in, ik tikte iPhone in.
Bedankt man! Werkt goed!
”LucasWerkt Clock nog nadat je providernaam hebt aangepast? En Date & Time voorkeur?
Yep, het past namelijk alleen de string aan die weergegeven wordt. In die file staat ook informatie over de provider en die blijft ongewijzigd.
Ik heb er zelf T-Mobile van gemaakt en ik heb geen problemen met Clock of Datum & tijd.
Jep, alles werkt nog.
Er is een andere versie in omloop die idd zorgt dat de tijd niet meer wordt weergegeven.Dit is de ‘carrier string edition’ zeg maar. Dan past hij idd de alleen het rollende logo aan.
Mocht je toch weer het rollende logo willen, dan druk je gewoon op de herstelfunctie (Go back to showing carrier).
”Graphsic”en als je nu in het buitenland komt?? Komt er dan wel de naam van de buitenlandse provider staan? Met andere woorden: is het fixed of dynamisch zeg maar….?
Ik heb begrepen dat ’t enkel de weergegeven string in de carrier settings file aanpast naar jouw keuze. Zodra de chip een ander netwerk detecteert krijg je dan de provider te zien die op dat moment actief is. Dat zou dus betekenen dat ’t dynamisch is.
Naar mijn weten heeft T-Mobile in Duitsland niet het achtervoegsel DE, althans toen ik in Duitsland was afgelopen augustus niet.
”NickJe sluit je iPhone aan op de computer, start het programma, wacht even.
Bedankt man! Werkt goed!
Bij mij start de iPhone niet op.. Kortom, het lukt dus (nog) niet
Edit: Nu wel. Gewoon blijven proberen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.