15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    sjonnie

Tip om opslagruimte vrij te maken op iPhone

Ik deel hem nog maar eens omdat ik deze tip zelf ergens gelezen heb en er erg blij mee ben.
    Wat bij mij een paar gig vrij maakt is in de instellingen naar iTunes en store te gaan, uitloggen en vervolgens weer inloggen. Als je iCloud muziek bibliotheek gebruikt moet je die bij instellingen > muziek weer even aanzetten. Ik heb het idee dat Applemusic alle nummers die ik streaming afspeel niet automatisch weer verwijderd. Bij opslag laat hij de ruimte die dit inneemt niet zien maar met bovenstaande methode heb je die ruimte in een handomdraai weer terug.
    Ik doe dit wekelijks en het heeft geen negatieve bijwerken.
    Leegt alleen het buffer geheugen.
    Als je applemusic veel gebruikt en een 16 gig iPhone hebt zoals ik, is bovenstaande tip wellicht een uitkomst.
    Eigenlijk zou de app dit zelf moeten regelen want bij spotify had ik hier nooit last van.

Bijdrager
    nicj56

Wat is hier de meerwaarde van?

Bijdrager
    MEEUW

Dus of je moet een iphone kopen met grotere geheugen, of je moet per maand meer streaming breedbandte hebben….. logische ?

Bijdrager
    sjonnie

@nic 1 of een paar gigabyte opslagruimte terug op je iPhone

@meeuw heeft uiteraard helemaal niets met bandbreedte te maken.

Bijdrager
    MEEUW
    sjonnie op 06 mei 2016

@Nic 1 of een paar gigabyte opslagruimte terug op je iPhone

@meeuw heeft uiteraard helemaal niets met bandbreedte te maken.

Wel degelijk. Je snap er echt helemaal niks van. Wat een pannenkoek.
    Weet je wel wat je opschrijf of wat je doet?

Als jij via icload iets stream en de iphone slaat tijdelijk op in geheugen en jij verwijderd dat elke keer omdat je te weinig geheugen heb.
    Stream je elke keer opnieuw.

vandaar mijn reactie.

Als je geen verstand van heb, beter geen tips geven.
    Overlaten aan de experts.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 4 maanden geleden door  MEEUW.

Bijdrager
    sjonnie

Dat is ook de bedoeling van streaming, dat je dat elke keer opnieuw doet.
    Als ik het wil bewaren dan sla ik het wel offline op.

Bijdrager
    MEEUW

Dus heb je meer databundel nodig. of grotere telefoon

Bijdrager
    sjonnie

Wat jij wil

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb het idee dat MEEUW steeds slechter Nederlands gaat schrijven.
    Of waren die reacties altijd al zo beroerd te lezen?

Bijdrager
    Unlock32
    KarelWillem op 08 mei 2016

Ik heb het idee dat MEEUW steeds slechter Nederlands gaat schrijven.
    Of waren die reacties altijd al zo beroerd te lezen?

Je bent vast niet de enige….

Bijdrager
    SvS

Lauwe reacties, zeg. Sjonnie wilt gewoon zijn tip delen en dat is alleen maar nuttig en goed.

Bijdrager
    MEEUW
    SvS op 09 mei 2016

Lauwe reacties, zeg. Sjonnie wilt gewoon zijn tip delen en dat is alleen maar nuttig en goed.

Ja dat kan wel zijn. Maar dit is typische gevalletje tips wat andere in moeilijkheid breng.
    Stel je hebt een databundel van 200 mb. zit lekker te streamen omdat je geheugen heb vrijgemaakt.
    Dan ben je mooi de klos in sommige gevallen.

Als je tip geef, moet je wel weten waar je het over hebt.

Bijdrager
    koen

Als je teveel streamt is dat je eigen probleem, niet van de hoeveelheid vrije ruimte op je mobieltje.

Bijdrager
    Shmoo

Als je een databundel hebt van 200mb dan zou je internet standaard uit moeten staan of je moet maar drie keer per week buiten komen.

Ik heb 700mb en verbruik maar hooguit 450mb per maand aan data en dan moet ik echt gek doen, onderweg apps updaten en al dat soort dingen. Kortom als je niet meer dan 1GB aan data hebt in je bundel moet je gewoon niet streamen en Netflix buiten de deur gebruiken. Vrij logisch allemaal, gewoon een beetje zelf alles in de gaten houden dat moet je ook wanneer je salaris krijgt.

Bijdrager
    MEEUW
    koen op 09 mei 2016

Als je teveel streamt is dat je eigen probleem, niet van de hoeveelheid vrije ruimte op je mobieltje.

Dat is tegenstrijdig, iemand tip geven om sociaal te zijn. Maar erbij te vermelden dat het “misschien” gevolgen heeft is niet jouw probleem :).

oow yeah, dat is de instelling :D. nuttig zo’n forum…..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.