11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Richard

TIP! Nokia media transfer for OS X

Nokia heeft een nieuwe tool uitgebracht voor OS X om eenvoudig te syncen met iPhoto en iTunes
    tevens is het een device browser.

The Nokia Media Transfer application enables you to transfer pictures, videos,
    podcasts, music, and files between your Nokia mobile device and your Mac.

Hier kan je de tool downloaden

En het werkt perfect !

Bijdrager
    Jordy

leuk! alleen weer jammer dat het alleen met de N serie werkt… ik heb een E65…

Bijdrager
    jpeeters

Heb je al geprobeerd of het werkt Jordy? Een van de dagen ga ik mij e65 ook halen, maar misschien moet ik dan toch eens kijken naar de n series.

(offtopic: ben je tevreden van het toestel?)

Bijdrager
    jf

Nou, gedownload en de connectie lukte alvast.

Kijken of ik nu inderdaad itunes liedjes naar m’n telefoon kan krijgen zonder gekloot.

Bijdrager
    Jordy
    ”jpeeters”

Heb je al geprobeerd of het werkt Jordy? Een van de dagen ga ik mij e65 ook halen, maar misschien moet ik dan toch eens kijken naar de n series.

ja, werkt niet.. er staat not supported achter helaas

(edit: offtoppic) het is een mooi toestel alleen heeft de mijne wel is wat problemen. soms wilt ie niet bellen vanuit contact personen en hij opent geen sms meer die ik op me geheugenkaart heb staan…

ik ga vanmiddag even naar de winkel, misschien is een software update voldoende..

het lijkt me namelijk niet horen dat een mobiele telefoon niet kan bellen.. succes met je keuze!

Bijdrager
    jpeeters

Ik heb het ook geïnstalleerd en meteen een feedback verstuurd naar Nokia met de vraag om de e series ook te ondersteunen:)

Bijdrager
    jpeeters
    ”Jordy”
    ”jpeeters”

ja, werkt niet.. er staat not supported achter helaas

Je kan eens zien in Nokia Media Transfer.app/Contents/Resources/Profiles daar staan de ondersteunde telefoons in. Misschien kan je er e65.profile bijzetten (de profile file kan je openen met Property List Editor). Hopelijk komt er iets mooi uit;)

Bijdrager
    Jordy

Property List Editor zit dat standaard in osx ??

Bijdrager
    jpeeters
    ”Jordy”

Property List Editor zit dat standaard in osx ??

Property List Editor an application included in the Apple Developer Tools for editing plist files. It can be found at /Developer/Applications/Utilities/Property List Editor.app. Property List Editor only edits plist files, not any other XML format.

Bijdrager
    jpeeters

Intussen is er iemand in geslaagd om het op de e-series te laten werken. Uitleg op http://techtransit.blogspot.com/2007/06/nokia-media-transfer-for-e-series.html

Bijdrager
    wildsseb

Inmiddels werk de nokia E70 met NMT zie http://www.e-series.org/archives/380#more-380

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.