9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Roosje

Tip Indesign 1 op 1 overzetten naar Publisher.

Beste OMT-ers,

Als je niet beschikt over het InDesign-document.  Alleen een pdf hebt gekregen, hoe kan je deze dan makkelijk omzetten naar Publisher?

Gezocht naar software op internet en gevonden.

Wil je makkelijk documenten overzetten dan is mijn advies om deze software aan te kopen. Het maakt het een stuk makkelijker om met Affinity Publisher te werken.

Bijdrager
    SvS

Volgens mij klopt je verhaaltje niet helemaal, want PDF’s kunnen we gewoon openen in Affinity. Ik vermoed dat je INDD bestanden zelf bedoelt, maar dat wanneer we evt geen Indesign meer zouden hebben, dat dit dan een oplossing biedt?

https://markzware.com/products/idmarkz/

Bijdrager
    Roosje

SvS,

Je hebt gelijk. Niet duidelijk uitgelegd.

Bijdrager
    SvS

Ik vind het wel een mooie oplossing 👍🏼 bedankt voor tip.

Alleen beetje dik aan de prijs. Even duur als de drie Affinity apps bij elkaar. Maar Markzware apps / plugins waren altijd al vrij duur. Maar dit verdient aan de andere kant wel terug door tijdsbesparing.

Bijdrager
    Roosje

In het begin van deze video worden de voordelen goed uitgelegd. Dit ter informatie.

https://www.youtube.com/watch?v=vhXC2gpex6w&list=PLOM7NyLu2a5a0yyIPZcPZ-Kkh5qSTvROe&index=7&t=0s

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Maar je kan toch gewoon IDML openen in Affinity?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja. Maar heb je dat wel eens geprobeerd?

Zelfs bij erg simpele pagina’s kan ik elke alinea en elke cm. nalopen op afwijkingen (en dat zijn er meestal heel veel).

Bijdrager
    KarelWillem

Indesign:

Publisher:

Bijdrager
    Roosje

aardjan.nl/blog,

Heb je het begin van de video bekeken?

KarelWillem,

Helemaal met je eens. Dat is zo mooi van deze software. op de video laten ze het verschil goed zien.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 4 dagen geleden door Roosje.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.