27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    michiel112

TIP iGenius: How Steve Jobs Changed the World

Vanavond zendt Discovery een documentaire uit over Steve Jobs om 21 uur (niet om 22 uur zoals eerder werd gemeld). Lijkt me wel de moeite waard.

http://www.yourdiscovery.com/nl/web/iGenius/

Moderator
    unSOUND

Vreemd, volgens de EPG van Discovery wordt hij pas morgen om 23:00 uitgezonden…:confused:

Bijdrager
    1984
    1984 op 16 oktober 2011

iGenius: How Steve Jobs Changed The World is op donderdag 20 oktober om 21:00 uur te zien op Discovery in één uur durende documentaire klik

Steve Jobs overleden

Moderator
    unSOUND

Maar in de eerste post van dit topic staat dus dat die tijd is verschoven…:wink:

Bijdrager
    1984

Vreemd….

Moderator
    Mac Daddy

Ik heb van het weekend een aantal keer de aankondiging gezien met duidelijk 21.00 uur.
    Op de site zelf staat ook 21.00 uur.

Ik zie dat het screenshot van 1984 ook van de site is, maar nu staat er 21.00 uur.

tvgids.nl

Moderator
    Mac Daddy

Ook hier staat 21.00 uur.

Bijdrager

Gaat het niet om deze documentaire: http://www.youtube.com/watch?v=O1JNLK8fiII?
    Kun je hem ook zonder reclame tussendoor kijken… Alleen helaas geen ondertitels.

Bijdrager
    1984

Enfin het zal vanavond op veel zenders en in veel programma’s gaan over de dood van Kaddafi, Ik kijk wel wat Discovery om 21.00 uitzend

Bijdrager
    madcat
    Bijdrager
    1984
    Mac op 20 oktober 2011

Ik zie het daar niet staan…Mac Daddy,
    Wel morgen om 23.00 in de gids

Moderator
    Mac Daddy

Je moet wel ff iets verder scrollen dan je neus lang is.

Moderator
    unSOUND

Dat zeggen we dus al een paar posts lang, het staat bij verschillende mensen op verschillende tijden… Bij mij staat er voor 21:00 iets anders gepland:

Moderator
    Mac Daddy

Maar dat is niet de Discovery site toch? Ik heb de Nederlandse Discovery geraadpleegd. Daar staat zowel op de langsvliegende banner 21.00 uur en in de gids van hen dus ook.
    Op tvgids.nl staat het en ik heb ook de aankondigin op de site een aantal keer gezien.

Ik snap dat er verschillende tijden worden weergegeven, maar ik denk dat River monsters het normale programma op donderdagavond 21.00 uur is en sommige EPG’s of wat voor tv gidsen dan ook, krijgen niet altijd de juiste/laatste informatie door.

Moderator
    Mac Daddy

Net ff gecheckt. Mijn Digitenne EPG zegt ook River Monsters, maar Discovery teletekst zegt iGenius.
    Ik vertrouw Discovery zelf in zijn informatievoorziening en denk dat er om 21.00 uur iGenius wordt uitgezonden.
    Zo niet. Dan kijk ik morgen wel de Youtube link.:wink:

Bijdrager
    stavos

Gewoon van 19.00 – 01.00 uur de HDR programmeren..:cool:

Bijdrager
    1984

Op Gids van de tv staat” iGenius: How Steve Jobs Changed the World” inderdaad om 21.00. we zullen zien.?

Mac op 20 oktober 2011

Je moet wel ff iets verder scrollen dan je neus lang is.

Hmm…?

Bijdrager
    yoerio

ben even op onderzoek gegaan en binnen de kortste keren zag ik dat er op de discovery website een aflevering van Flying Wild Alaska om 8 uur wordt uitgezonden. er stond ook bij dat die aflevering 60 minuten duurt. het is dus afgelopen om 9 uur alleen het programma daarna begint om 10 uur…. ik denk dat die gewoon vanavond wordt uitgezonden maar dat er gewoon iets heel erg mis ging met de website

Bijdrager
    1984

Dat bedoelde ik dus echter Mac Daddy krijgt wat anders te zien dan ik en jij…??

Mac op 20 oktober 2011

Bijdrager
    yoerio
    1984 op 20 oktober 2011

Dat bedoelde ik dus echter Mac Daddy krijgt wat anders te zien dan ik en jij…??

Mac op 20 oktober 2011

Met deze link krijg ik wel de igenius te zien in de programering, ook via de manier die ik gebruikte nu.
    toch gek 5 minuten geleden niet

Moderator
    Mac Daddy

Ik krijg het al een tijd te zien dus. Maar heb het ook nog even op mijn Mac bekeken. Zowel Firefox als Safari geven iGenius aan. Wellicht even de cache legen?

Bijdrager
    BasiX

Gewoon om 21:00 uur. Er staat niet voor niets op verschillende sites dat het tijdstip expres vervroegd is.

Hier mijn EPG:

Bijdrager
    1984
    yoerio op 20 oktober 2011

Met deze link krijg ik wel de igenius te zien in de programering, ook via de manier die ik gebruikte nu.
    toch gek 5 minuten geleden niet

Inderdaad,het staat er nu ook bij mij. Steve Jobs blijft geheimzinnig….

Bijdrager
    madcat

heb het net gekeken en het is erg leuk, de inhoud kennen de meeste denk ik wel maar het is wel erg mooi neer gezet. ook is het grappig dat Adam Savage en Jamie Hyneman het presenteren, Adam is ook een echte apple fan (ik zie regelmatig zijn macbook pro in beeld)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    madcat op 20 oktober 2011

is al weer van youtube, hier een link die wel werkt:

http://thepiratebay.org/torrent/6749871/iGenius.How.Steve.Jobs.Changed.the.World.720p.HDTV.x264-DiVERGE
    En voor deze ene keer mag het he? (een link naar een torrent site….) :innocent:

Bijdrager
    1984
    hendrik op 20 oktober 2011

En voor deze ene keer mag het he? (een link naar een torrent site….) :innocent:

Dan moet je alles toestaan

Bijdrager
    Jasperduck78

’t is nu op Discovery Channel!! :angry::angry:

:lol:

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.