5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    reven

Tip: iPad 2 bestellen met 1-click shopping gaat beter

Net 3 iPads besteld (over twee accounts) want je kunt er max 2 per klant bestellen.
    Bestelproces ging moeizaam..

Ik merkte dat mijn account met 1-click-shopping er snel doorheen ging.
    Een tip voor de late OMT-er

succes!

besteld: iPad2, 3G, Zwart, Navy leer

Bijdrager
    janneman003

Pfff, tot 3u deze nacht zitten prutsen. Telkens problemen met website Apple. Uiteindelijk iPad in winkelwagentje laten zitten en deze ochtend nog eens geprobeerd. En wat bleek…bestelling was deze nacht toch doorgegaan zonder bevestiging, zodat ik er nu 2 besteld heb.
    verzenddatum: 15 april leverdatum 28 april ?? Vanwaar deze 2 datums ?
    Wat een gedoe toch allemaal

Bijdrager
    bebitoes

Ik heb hem ook uiteindelijk rond 03:10 kunnen bestellen. vanochtend een mailtje ontvangen met dezelfde data als die van jou, ben benieuwd. Kostte me ongeveer 400 keer opnieuw het winkelwagentje te bekijken, opnieuw in te loggen en de security code in te vullen. 1 click gaf een melding over dat de store down was.

Gelukkig geen 400 ipads besteld;-)

Bijdrager
    ieteke

ik heb maar 1 bevestiging tijdens het bestellen gezien, vanochtend in email bevestiging van 2 bestellingen gekregen. Het zal vast wel terug te draaien zijn, maar die andere raken we ook wel kwijt….

Maar vreemd dat het kan.

Bijdrager
    Pippirules

Ik heb het helemaal gehad met de Apple store. Lukt me gewoon niet om een bestelling te plaatsen. Nog even gebeld met iFactors Breda en blijkt dat je ze daar ook hebt kunnen reserveren. Maar ik was 2 weken geleden in daar en toen kon het niet, aargh. De Dixons is helemaal geen goed idee om naartoe te gaan, want die heb ik gebeld en de volledige voorraad is voor degene die gereserveerd hebben (en daar was ik te laat mee). Ik probeer een Mediamarkt of een shop in Belgiƫ. Iedereen veel succes vanmiddag!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.