3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Rensvw

Tip 3g abonnement of niet?

Hallo,
    Ik vroeg me af als ik een ipad 3g heb en een tmobile iphone abbonemt.
    Met een iphone abbonement kan je ook een dualsim nemen.
    Als je nou de ene simkaart ( moet je wel een microsim kiezen) in je ipad stopt en de andere gewoon in je iphone ben je dan niet goedkoper uit?
    je betaald wel wat per maand voor dualsim maar is veel goedkoper dan een ander ipad abbonement. en je hebt nog eens onbeperkt internet.

Weet iemand of dit werkt?

Bijdrager
    fatboysmart

Werkt wel, maar alleen of/of.
    Als je ze beide aanzet werkt het niet.

En ik heb begrepen dat als de iPad aanstaat (de iPhone dus uit), eventuele SMS berichten die aan jou gestuurd worden in het niets verdwijnen.

Al mijn ‘kennis’ hierover heb ik ook gelezen, dus uit eigen ervaring kan ik het je niet vertellen.

Bijdrager
    recoiller

Ik had die dual sim in iPhone en iPad en heb er hele slechte ervaringen mee.
    Beriekbaarheid met iPhone bij T-mobile is al beperkt.
    Als je soms de iPad online gebruikt, dan krijg je helemaal kuren. Ik had mijn iPad bijna altijd op flight-mode staan omnog meer problemen met T-mobile te voorkomen, maar als ik de iPad een keer online gebruikte dan had ik meteen een dag problemen met mijn telefoon. Ook als de iPad al lang weer op flight-mode stond.

Ik heb nu een prepaid in de iPad en dat scheelt heel veel frustratie. Ik raad het aan, ik gebruik zelf nog geen 10 euro in de maand voor data..

Weet overigens iemand of het prepaid tegoed van T-mobile verloopt?
    Ik heb er meteen maar 50 euro op gezet maar nu hoor ik dat je tegoed op prepaid na een maand zou verlopen. Ik kan me dat niet voorstellen maar kan er zo snel ook niets over terug vinden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.