11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    macha

timemachine niet toegankelijk na clean install

Ik heb net een clean install gedaan op mijn imac. Vanaf mijn snow leopard cd. SL darna geupdate naar 10.6.8.
    wilde niet met timemachine restoren maar handmatig alles weer plaatsen vanuit mijn timemachine bu.
    Is allemaal prima gegaan.
    Daarna geupgrade naar Mavericks. Ookm allemaal prima gegaan.

Helaas was ik mijn contacts vergeten. Die staan in in -library/applicsation support/ adresboek.
    Ik wil die map nu van mijn timemachine BU plukken via finder maar helaas staan bij alle timemachinemapjes nu verbodsbordjes en ik kan nergens bij.
    Heb dus waarschijnlijk per ongeluk een iets anders gespelde accountnaam aangemaakt oid?

Weet iemand hoe ik weer in mijn timemachine kan komen.
    Ik wou het via finder doen……zou het gaan als ik probeer de oude account naam als extra useraccount toevoeg?

hoop dat een crack mij kan helpen…..

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ben je ingelogd als gewone gebruiker? Want als je inlogt als beheerder, zou je gewoon bij die TM back-up moeten kunnen komen.

Geblokkeerd
    Bento

Fijn spul dat time machine.

Bijdrager
    F_Vervoort

Hé Bentozeiker, time machine wordt met hoofdletters geschreven: Time Machine!

Bijdrager
    Haike

Je hebt dus niet genoeg bevoegdheden. Selecteer de desbetreffende map, doe CMD+i en onderaan dat venster kun je de bevoegdheden per account veranderen.

Geblokkeerd
    Bento
    F_Vervoort op 16 februari 2014

Hé Bentozeiker, time machine wordt met hoofdletters geschreven: Time Machine!

Ik zou niet weten waarom. Ik schrijf rotzooi ook niet met een hoofdletter. Lutser.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ga dan even dit ‘editen’ als je denkt gelijk te hebben want je hebt het niet. “Time Machine” is een geregistreerde handelsnaam. En namen worden altijd met hoofdletters geschreven. Lutser

Bijdrager
    GoeieDag

Bento, is het jouw levensdoel geworden om aan te slaan als je een topic met TM tegen komt?
    Kom op jongen, het is te dom voor woorden!

En gebruik je eigen regels:
    Let bij het plaatsen van een bericht op de leesbaarheid (taalfouten, punten, komma’s, hoofdletters)

Bijdrager
    macha

opgelost dank zij Haike’s tip. was dat trucje ff vergeten. thnx voor de reminder.

Bijdrager
    Ir.Bob

Bento: Professioneel azijnpisser…

Bijdrager
    Haike

;) Graag gedaan.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.