1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    aerialmark

timecapsule connection timeout

Beste allen,

Mijn timecapsule heeft opeens kuren gekregen.
    Als ik inlog op het wireless netwerk, dan reageert deze na het invoeren van het ww met ‘connection timeout’.
    Hij deed het altijd goed, maar opeens niet meer dus. Via ethernet doet hij het prima en draait nog steeds backups. Ook is er nog steeds wel een netwerksignaal. Ik heb geprobeerd om in te loggen met meerdere computers maar to no avail…

Ik heb de firmware geupgraded, gedowngraded, gereset, nieuw netwerk aangemaakt, keychain instellingen weggegooid en opnieuw ingesteld, en het volgende:

SOLUTION: After talking with Tech Support, the solution must be followed EXACTLY as follows:
    Unplug TC. Then go into System Prefs-Network. Click on the little widget looking wheel in the bottom left and select “Set Service Order”. Drag Airport to the top of the list. Click Apply. Then shutdown the computer. Finally, unplug your cable modem/DSL. [Your TC must be shutdown before you configure the settings in Network because the computer will automatically move Ethernet to the top of the list, i.e., above Airport] Leave everything shut off/unplugged for 5 full minutes. Then turn on your gear in the following order. First the Cable Modem/DSL till all the lights are on. Then plug in TC until you get a solid green light. Finally, boot up your computer.

Niets lijkt te helpen…

Hebben jullie een idee?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.