13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    kevinhoppa

Time4popcorn op Apple TV

Goedemorgen allemaal,

Ik ben van plan om een Apple TV aan te schaffen. Nu vroeg ik mij af wat hier de ervaringen zijn met het streamen van Popcorn Time naar de Apple TV.

4.9 is de huidige software en de AirPlay functionaliteit is al enige versies ingebouwd. Werkt het nu ook vloeiend inclusief ondertitels?

Met vriendelijke groet,

Kevin

Bijdrager
    marcapplefreak

Ik heb nog steeds slechte ervaringen met Airplay… Bekabeld of niet bekabeld het blijft slecht! Beeld blijft heel vaak hangen….

Bijdrager
    KarelWillem

We gebruiken AirPlay al jaren.
    Bekabeld weliswaar. Maar hangen blijft er nooit iets hoor.

Netflix, films via iTunes of Beamer. MovieBox op de iDevices. Youtube.

Het gaat allemaal even soepel.

Bijdrager
    Shmoo

Hier hetzelfde als @marcapplefreak

Ook problemen met AirPlay ongeacht welke software of device ik gebruik. Dus gewoon in het algemeen faalt het bij mij heel erg vaak en is het nooit echt stabiel.

Bijdrager
    hvlint

airplay werkt hier gewoon goed. draadloos.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik gebruik geen Popcorn Time, maar heb totaal geen problemen met streamen van video’s of synchroonweergave van iPad naar een Apple TV 3, die allebei draadloos aan het netwerk hangen.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Airplay mirroring is het niet hoor. Voorlopig teveel haperingen om op je gemak van een film of serie te kunnen genieten (draadloos).
    Beter gewoon een filmpje downloaden en met “Stream to me” of “Airvideo” kijken.

Bijdrager
    Jellepetje12

Nooit problemen met airplay hier, allemaal draadloos naar zowel Apple TV als Airport Express als beide tegelijk.

Bijdrager
    KarelWillem
    kevinhoppa op 19 december 2014

…Nu vroeg ik mij af wat hier de ervaringen zijn met het streamen van Popcorn Time naar de Apple TV….

De ervaringen met AirPlay zijn prima.

De ervaringen met Popcorn Time een stuk minder. Het is en blijft verregaande beta-software.
    En dat betekent dat het bij sommige mensen vaak uitstekend werkt, en bij andere even zo vaak ronduit beroerd.

Moviebox via een iPad, iPod of iPhone werkt echt een flink stuk betrouwbaarder.

MoNdO op 19 december 2014

Airplay mirroring is het niet hoor. Voorlopig teveel haperingen…

Dat gebruik je er dan ook niet voor.

Het is gewoon AirPlay (zonder Mirroring) dat je voor Popcorn Time gebruikt (AirPlay is ingebouwd).

Bijdrager
    ramrod

Las gisteren dat BREIN PopcornTime gaat aanpakken en er al mee bezig is , kan kloppen want ik kom er de laatste dagen niet goed meer op , werkt voorheen wel redelijk goed .

Bijdrager
    kevinhoppa

Dank voor alle reacties. Ik zal het nog even met de vrouw overleggen en dan miss toch eens abonneren op Netflix.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    KarelWillem op 20 december 2014

…Nu vroeg ik mij af wat hier de ervaringen zijn met het streamen van Popcorn Time naar de Apple TV….

Het is gewoon AirPlay (zonder Mirroring) dat je voor Popcorn Time gebruikt (AirPlay is ingebouwd).

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    KarelWillem op 20 december 2014

Er zijn twee versies van Popcorn Time. 4.4 en 3.5. 4.4 heeft Airplay (die bij mij althans nooit heeft gewerkt) maar geen Trakt-integratie. 3.5 heeft dat wel, maar geen ingebouwde Airplay. Dat moet je dan mirroren, maar dat werkt dan weer niet goed.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.