4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Remus

Time-out bij verbinding met mac!!

Hoi allemaal, ben pas in het bezit van een imac, dacht dat dit super ging zijn…
    Ben ondertussen al ettelijke uren bezig met het instellen van mijn draadloos internet, maar tevergeefs!
    Hij vindt mijn draadloos netwerk maar na het aanmelden hiervan krijg ik de volgende melding:
    Time-out bij verbinding… Heb al op deze site rond gesnuffeld en voor 99% alles geprobeerd
    maar helaas, zelf het aanmelden als ‘root’ helpt niet.. Hoe kan ik dit oplossen?
    Kan er mij alstublieft iemand helpen??
    Bedankt!

Bijdrager
    MacBeer2

Het lijkt erop dat dit een bug in Lion is, het besturingssysteem op de Mac. Je kan het volgende proberen:
    – Zorg dat je beschikt over de laatste versie van het OS.
    – Zet WiFi uit en weer aan.
    – Als dit niet helpt an ga je in de Systeemvoorkeuren naar ‘netwerk’ en daar selecteer je de WIFi verbinding. Door op het min-teken te klikken verwijder je deze. Voeg vervolgens opnieuw de Wifi verbinding toe door op het plus-teken te klikken.

Bij mij was de laatste truc succesvol.

Bijdrager
    1984

Als je op dit forum een beetje zoekt dan vind je dit probleem regelmatig terug, Hier ook het probleem gehad ervoor stond er een oudere Mac waar de draadloze verbinding probleemloos werkte, Echter de nieuwe alu werkte niet of viel om de haverklap weg, uiteindelijk bedraad.

Bijdrager
    Remus

@macbeer2: dit heb ik al verschillende keren geprobeerd, maar helaas zonder resultaat..:sad:

@1984
    : ik heb inderdaad al verschillende gelijkaardige problemen hier op de website terug gevonden, ik heb ook alles geprobeerd wat ze daar als eventuele oplossing aangaven. Maar tot op heden krijg ik nog steeds geen draadloos internet. Ik begrijp er niets meer van…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.