10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    rm_macbook

Time-out bij verbinden

Ik heb vandaag het wap wachtwoord veranderd, daarna deed het internet het nog prima. Een uurtje later was het tijd om te gaan werken, dus heb ik de imac uitgedaan. Vervolgens wilden ik uit mijn werk even wat muziek aan elkaar flansen met ilogic, maar er was maar geen verbinding met internet. Ik klikte dus het netwerknaam aan met de gedachte dat hij zo weer is verbonden. Maar hij geeft nu elke keer “time-out bij verbinden”, gelukkig heeft een of andere klojo geen code op zijn netwerk zitten en zit ik dus niet zonder internet. Het vreemde is dat ik gewoon met de ipad en se xperia x10 op internet kom en niet met de imac. Ik hoop dat iemand hier bekend mee is.

Bijdrager
    denniswe

Al geprobeerd om je router te herstarten en het draadloze netwerk op je Mac uit je voorkeurslijstje verwijderen?

Bijdrager
    rm_macbook

Hoe verwijder je het draadloze netwerk uit je netwerklijstje?

Bijdrager
    denniswe

Als je op het airport icoontje klikt dan geavanceerde opties daar zie je ergens een voorkeurslijstje

Bijdrager
    rm_macbook

Dat heb ik gedaan

Bijdrager
    rm_macbook

En wat moet ik hierna doen, moet ik weer mijn oude wap wachtwoord tevoren zien te toveren?

Bijdrager
    denniswe

Nee gewoon je huidige wachtwoord gebruiken. Je bedoelt wpa wachtwoord?

Bijdrager
    rm_macbook

Is dat het wpa wachtwoord dat ik veranderd heb of moet ik de oude gebruiken?

Bijdrager
    denniswe

Daar waar je het in hebt veranderd.

Bijdrager
    rm_macbook

Ok dat heb ik gedaan, maar dan geeft hij nog steeds een time out

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.