5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Berrt

Time Machine wil niet terug in mail na update Mavericks

Ik heb gisteren Mavericks geïnstalleerd. Ging van 10.6.8 naar Mavericks.
    Time Machine kan voor de mail nu niet verder meer terug dan de datum van installatie van Mavericks.
    Hij geeft wel de datums van het begin aan.
    Ik kan met mijn bureaublad wel terug naar de begindatum.

Weet iemand een oplossing?

Inactief
    Anoniem

Wat wil je precies? Al je mail terugzetten? Alleen een enkel bericht terugzetten? Je (oude) Mail.app terugzetten? Dat laatste gaat sowieso niet.
    Als je berichten wil terugzetten dan moet je niet bij Mail.app zijn, maar in de mailfolder in je Bibliotheek.

NB: Sinds Mountain Lion / Mavericks is de Bibliotheek verborgen. Door met alt ingedrukt op Ga te klikken in de menubalk van Finder kun je je Bibliotheek openen. Als je eenmaal in de juiste folder zit, dan start je vervolgens TimeMachine op.

Bijdrager
    Berrt

Ik vind het handig om nog mail te kunnen opzoeken uit 2011.
    De mailtjes in de bibliotheek gaan maar terug tot alle bewaarde mailtjes.
    De weggegooide mailtjes kan ik nu niet meer terug halen.
    Ook als ik met Finder in TM kijk en naar programma’s ga en dan naar mail dan kan ik niet meer naar de inbox enz.

Bijdrager
    GoeieDag
    jv65 op 10 april 2014

Als je berichten wil terugzetten dan moet je niet bij Mail.app zijn, maar in de mailfolder in je Bibliotheek.

Niet helemaal correct. Je moet idd niet bij de Mail.app in de Finder gaan kijken.

Maar voor het terughalen van mailtjes kun je gewoon in Mail zijn (dus als actieve programma), en dan TM starten; kun je in Mail.app zelf terug in de tijd.
    En anders idd via de thuisbibliotheek.

Inactief
    Anoniem

Niet helemaal correct. Je moet idd niet bij de Mail.app in de Finder gaan kijken.

Inderdaad, ik bedoelde ook de Mail.app uit de screendump.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.