3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bob0172

Time Machine probleem. bijna klaar begint ineens overnieuw

Ik heb een stierlijk vervelend probleem met mavericks Time Machine.
    Het gaat als volgt
    Ik start time machine backup, na 2 dagen wanneer ik bijna de volledige 2tb geback upped heb, wordt de backup onderbroken en begint hij opnieuw!
    Ineens begint hij vanaf 12gb files to backuppen alsof al die andere TB’s in het niets zijn verdwenen.

Dit heb ik al gedaan
    Ik heb een brandschone externe usb hd aangesloten.
    Plist file weggegooid en opnieuw geïnstalleerd.

Bijdrager
    iMad

Controleer je eigen schijf even, met het SchijfhulpProgramma en Herstel schijfbevoegdheden en probeer nog eens.

Bijdrager
    Mono1

Ik had een iets andere fout met Time Machine sinds Mavericks, maar wellicht helpt het ook in dit geval: indexeer je Macintosh HD opnieuw.
    Zet je Time Machine uit. Daarna Systeemvoorkeuren > Spotlight > Privacy > Voeg Macintosh HD toe met het plusje onderaan. Herstart je computer. Als dat is gebeurd ga je weer naar Systeemvoorkeuren > Spotlight > Privacy. Dan verwijder je weer Macintosh HD met het minnetje onderaan. En dan weer herstarten. Dan gaat Spotlight je HD opnieuw indexeren. Kan ff duren.
    Als dat allemaal is gebeurd zet je Time Machine weer aan en geef je opdracht een nieuwe reservekopie te maken. Bij mij ging het daarna goed!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.