5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Macman

Time Machine geeft verkeerde datums

Hallo,

Ik heb een probleem. Bij terughalen vaneen Time Machine back-up zie ik alleen de datum van gisteren, daarna een hele tijd niets en dan de datum van 8 maanden geleden. Ik heb gekeken op de backupschijf, en daar zie ik mapjes met de juiste, tussenliggende data.

Werk met Snow Leopard Mac OS X 10.6 op een 24″ Intel core 2 duo. Weet iemand waardoor dit komt en hoe het is te verhelpen? Ik las een tip op een website dat ik de com.apple.TimeMachine.plistheb uit de preferences moest verwijderen, heb ik gedaan maar dat hielp niet.

Heb ook de TimeMachine uitgeschakeld, de back-upschijf verwijderd, Time machine opgestart, backupschijf weer aangesloten, gekozen in TimeMachie maar het heeft allemaal niet geholpen.

Als iemand een oplossing weet, graag!

Bijdrager
    Buzz

Als er in de 8 maanden geen bestanden zijn veranderd in de map waar je naar kijkt, dan gedraagt Time Machine zich zo. Dat is dan uiteraard juist handig. Of heb je dit bij elke map, ook waar je zeker weet dat er veranderingen in de inhoud zijn geweest in de tussenliggende tijd?

Bijdrager
    Macman

Nee, dit is bij elke map, dat heb ik meteen onderzocht, het is bij een taal-trainingsbedrijf, en daar verandert heel veel in de diverse mappen, elke dag.

Bijdrager
    Macman

En als je op de backupschijf op de map: Backups.backupdb kijkt zie je ook mapjes met allemaal verschillende data, dus dat klopt weer wel, dat is het vreemde eigenlijk.

Inactief
    Anoniem

Niet zelf gaan zitten klooien in die mapjes, he? Daar raakt TM van in de war:wink:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.