6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    daaninhox

time machine backup terugzetten

ik heb laatst een reservekopie gemaakt van mijn schijf. nu wil ik die schijf terug zetten op mijn imac 20″ 2007 2.0ghz intel core 2 duo. ik hou de cmd r knop en en er gebeurd niks. hij start gewoon op en het inlogscherm komt in beeld. ik heb alles al geprobeerd maar de toetsencombinatie werkt gewoon niet. ook heb ik al een bedraad toetsenbord gebruikt maar ook dat werkt niet.

help me!!

Bijdrager
    fred44nl

hoe heb je die reservekopie gemaakt ??
    met welk programma ??

waarom zou je überhaubt een hele schijfkopie willen terug zetten ??

Bijdrager
    daaninhox

time machine ik heb een reservekopie gemaakt van mijn macbook en dezelfde schijf wil ik ook op mijn imac hebben

Bijdrager
    fixar

Welk OS draait er op de iMac? Alle besturingssystemen van vóór 10.7 (Lion) beschikken NIET over een recovery partitie en zul je dus moeten opstarten met een OS dvd, de versie die bij de computer geleverd werd of een nieuwere universele variant.

Bijdrager
    fred44nl

als je een complete schijf op die manier op een andere Mac wilt zetten,
    dan kun je wellicht beter met Carbon Copy Clooner aan de gang.

Bijdrager
    GoeieDag
    daaninhox op 31 januari 2015

Ik hou de cmd r knop en en er gebeurd niks. hij start gewoon op en het inlogscherm komt in beeld.

Misschien een firmware wachtwoord ingesteld?!

fred44nl op 31 januari 2015

Als je een complete schijf op die manier op een andere Mac wilt zetten, dan kun je wellicht beter…

Waarom Fred? Ook hier is TM voor bedoeld. Je werkt dan via Migratieassistent op de iMac.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.