9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Luyendijk

Time Machine backt niet alles up

Ongetwijfeld al vaak als onderwerp langsgekomen, vermoed ik: mijn Time Machine, (via Time Capsule) backt alleen mijn thuismap en instellingen up, maar de rest blijft grijs en is niet terugzetbaar. Ik heb er eigenlijk nooit naar omgekeken, ik dacht dat-ie gewoon alles default meeneemt. Maar nee dus. Het venstertje “Laat deze onderdelen weg…” is geheel leeg. Waar kan ik de instellingen veranderen?

Bijdrager
    Buzz

Zou het kunnen dat je geen Administrator rechten hebt, en dat je daardoor de backup van buiten je thuismap niet terug kan zetten? Probeer eens met een andere user die Administrator rechten heeft in te loggen, en probeer het dan nog eens.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

backt …… up????

Kan het ook misschien in normaal Nederlands?????

Bijdrager
    IGBA

Er zit inderdaad een bug in Time Machine die sommige gebruikers treft.
    Zie: http://pondini.org/TM/D10.html

Bijdrager
    Bertusmaximus

JoopJoopJoop jij doet het zelf ook fout met je vraagtekens.
    Iedereen snapt precies wat TS bedoeld. Get a life.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Bertus etc.

Mijn opmerking ging niet over of iedereen het snapt, het ging en gaat over fatsoenlijk Nederlands !!!!!!!!!! (vraagtekens en uitroeptekens zijn overigens correct Nederlands).

dus Bertus… eerst goed lezen waar het over gaat voordat je reageert !!!!!??????!!!!!!!!……….

Bijdrager
    Buzz

@JoopJoopJoop: Voor dat soort discussies verwijs ik je graag door naar het juiste forum: http://www.nederlands.nl/forum/taal
    Dit soort reacties leveren geen bijdrage aan dit forum. Mocht je iemand persoonlijk willen toespreken, over een onderwerp zoals dit, waar de andere leden van dit forum weinig interesse in zullen hebben, dan kan je daarvoor ook altijd nog een persoonlijk bericht gebruiken.

Verder denk ik dat de bug die IGBU noemt wel eens de oorzaak zou kunnen zijn. Klopt dat Hans?

Bijdrager
    Hans Luyendijk

Ik denk het wel: het script liet zien dat er inderdaad sprake is van een bug; nu nog de oplossing. En sorry voor het geven van aanleiding voor een taalkundige discussie, was me niet van enig kwaad bewust. Hoe vertaal je back up overigens?

Bijdrager
    Haike

Achter op:angel:

En “The bad man made his breakfast” vertaal je met; De badman maakte zijn broek vast”

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.