4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Yuna

Time machine back up overzetten

Mijn Imac (late 2009) is al heel lang aan vervanging toe maar ik heb heel lang zoiets gehad van hij werkt nog dus waarom eigenlijk een andere kopen. Nu besloten dat er echt een nieuwe gaat komen en ik denk dat ik de nieuwe release nog even afwacht als de geruchten kloppen of zal er waarschijnlijk niet zoveel verschil zijn tussen de huidige en de nieuwe?

Ik vraag me een ding wel af: Kan ik mijn back-up van Time Machine gewoon overzetten of niet? Ik draai nu nog Mavericks en zal straks dus het nieuwste besturingssysteem hebben. Is dat niet een te groot verschil?

Bijdrager
    fred44nl

bij het ingebruik nemen van een nieuwe iMac, Macbook, MacMini, etc. komt er een vraag of je gegevens van een oude machine wil overzetten.

dat kan vanaf een TimeMachine backup, maar ook rechtstreeks van een oude machine.

Bijdrager
    Yuna

Ja dat weet ik maar omdat er 10 jaar verschil tussen zit dacht ik misschien is het verschil te groot/mijn mac te oud daarvoor. Maar het kan dus zonder problemen?

Bijdrager
    fred44nl

gegevens kun je altijd overnemen.

Cataina accepteert geen 32-bits software meer, dus kan het zijn dat je zo hier en daar iets nieuws voor moet vinden.

met een programmatje als Go64 kun je dit nu gemakkelijk controleren.

https://www.stclairsoft.com/Go64/

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.