9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iPJ

Time Machine Bach-upt niet!

Dit is mijn eerste topic op One More Thing…

Ik werk nu al een dik jaar met mijn Macbook, en het werk echt super. Ik heb hem voor school en na school mogen we hem dan over kopen, maar sinds dit jaar mag ik hem ook mee naar huis!! :D Super dus!

Dus toen ik hem thuis had heb ik er maar een Externe Harde Schijf aangesloten. ik had eerst nooit aan Time Machine gedacht maar een weekje geleden ofzoo bedacht ik me dat ineens.
    Maar het werkt nog niet zo als ik wil, want hij back-upt niet. Moet ik dan soms iets doen met de opties: Dat hij aan het stroom staat of dat hij op de Batterij is want dat kun je instellen…?

Wie kan me helpen..?

Bijdrager
    Fierry

Wat voor melding krijg je?

Dit topic staat bovendien in een verkeerde sectie, kan een mod dit verplaatsen?

Bijdrager
    RuudBerg

heb je al in systeem voorkeuren gekeken?

Ja, classic is het niet echt :o

Bijdrager
    victor93

welkom op het forum! :P. is je externe harde schijf helemaal leeg ? al bij systeemvoorkeuren –> time machine, aan zetten en dan reseverkopieschijf gekeken ? ik zou wel zorgen dat als je back-upt dat je macbook goed opgeladen is. en is die externe harde schijf met of zonder voeding ?

Bijdrager
    victor93
    ”GuusBeckers”

kan een mod dit verplaatsen?

nope alleen de moderators.

Bijdrager
    me.com

Dat vraagt hij toch? :sealed:

Bijdrager
    demandiebakt

off topic : je titel deed mij vermoeden dat je johann sebastian uit een tijdmachine probeerde te toveren:)

Bijdrager
    iPJ

Jah, Ik stel juist alles in bij Systeemvoorkeuren. Maar wat moet ik dan precies instellen? Dat hij back-upt bij gebruik van batterij??

Bijdrager
    iPJ

@victor93
    Ja schijf is met voeding?? Waarom wil je dat weten??:?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.