8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Tee Loo

Time Machine: 50KB of 28,0 GB

Ik weet niet of meerdere mensen dit probleem hebben.
    Maar plotseling wil TM een backup draaien en dat gaat heeeeel traag.
    Om te beginnen is ie meer dan een uur bezig met voorbereiden. Nu heb ik 50KB van 28,0 GB na een uur nadat ie met transferen is begonnen.

Waarom is TM plotseling zo traag met backup?

Thx

[EDIT] backup via Airport.

Bijdrager
    Tee Loo

Nope, ik kan nergens iets vinden over extreem trage backup. Bij de meesten gaat het over de initial backup. Bij mij echter, is het juist naar lang gebruik zover.

Als TM zo door gaat, heb ik een half jaar nodig voor de backup…

Bijdrager
    Pieterr

Staat je backup op een schijf die direct aan je Mac hangt, of op een netwerk schijf (Time Capsule)?

Bijdrager
    Tee Loo

Time Capsule.

Bijdrager
    Steff

Herstart je Mac en Time Capsule eens. Wie weet helpt dat. Het blijft electro …:wink:

Bijdrager
    Rob Taal

Zelfde probleem gehad.
    Stond ook op iets van 60 Kb van zo’n +/- 40 Gb, na zo’n 3 uur wachten nog niets veranderd.
    De volgende ochtend nog steeds hetzelfde (was dus al zo’n 9 uur bezig), nadat ik terug was van het werk had hij een volledige backup gedaan en sindsdien geen problemen meer.
    Dit was wel nadat ik een backup had teruggezet en toen een nieuwe volledige kopie wilde maken.
    Mijn backup wordt via het netwerk weggeschreven, misschien dat dat iets uitmaakt.
    Zou gewoon afwachten.

Bijdrager
    Tee Loo

Ja ik ben nu nog steeds aan het afwachten… hij is nu al zeker 6 uur bezig met finishing backup…
    Ik laat ‘m ook gewoon z’n gang gaan, maar ik hoop niet dat dit nog vaak gaat gebeuren!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.