4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    giljom

Geen mails in Time machine

Als ik mijn mail programma open zie ik al mijn mails,en ik open dan TM dan zie ik in mijn twee Gmails accounts geen mails staan in TM, als ik een pop account open dan staan die daar wel in, en ook in archief van gmail staan alle mails van 5 jaar terug, ik kan wel de ganse map terug zetten, maar geen aparte mails, vroeger ging dat wel, ik ben al meer als een jaar bezig met apple maar die weten het ook niet.

Ook de naam van mijn account die in mijn mail program staat,  bv. mijn naam@gmail.com veranderd hij in TM naar imap.com.

Wie weet meer of kan mij helpen.

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden, 4 weken geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Gmail benader je via het IMAP-protocol, waarbij de berichten op de server blijven staan tot je ze zelf naar een andere postbus op je computer verplaatst. Ik denk dat Time Machine daar dus geen back-up van maakt omdat ze op de server staan en niet op je computer.

Het verschil met een POP-accountis dat daarbij de berichten op de server staan tot je ze ophaalt, dan worden ze van de server verwijderd en staan ze alleen nog op je eigen computer. Time Machine zal dan natuurlijk wel back-ups ervan maken.

Bijdrager
    Shmoo

Als jullie Time Machine toch open hebben staan, zet dan ook even meteen het oude forum terug.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@shmoo,

Ik stem voor!!!!!!!

Wat een puinhoop, nu is er geld, wordt het besteed aan uiterlijkheden…!!!

Hoezo functionaliteit???

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.