7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    pensioen

Time Machine

In de back ups die gemaakt worden in Time Machine kan ik diverse programma’s niet openen. :oops:
    Als ik bijv. iPhoto wil openen dan krijg ik de mededeling :
    ” er heeft zich een onverwachte fout voorgedaan. ( foutcode 10657 ) ”
    Dat komt ook voor bij enkele andere programma’s, niet bij allemaal.
    Wat kan daar de oorzaak van zijn ?
    En wat is een oplossing ? :roll:

Bijdrager
    Renzsz

Dus je wil programma’s openen die in je back-up staan? Als het goed is hebben die programma’s ook op je harde schijf gestaan en moet je ze dus eerst weer terug zetten op je hd om het te kunnen openen!

Bijdrager
    hopsa

Waarom een applicatie openen vanuit Time machine?
    Dat begrijp ik niet, en voor het geval ik het verkeerd begrepen heb;

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=9000468

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=7005768

Bijdrager
    pensioen

Ik wilde proberen hoe het werkte, ik wilde kijken of mijn foto’s die ik in iPhoto heb staan of die er nu in staan zoals ik ze pas opnieuw had gerubriceerd.:wink:
    Vandaar. 8) 8) 8)

Bijdrager
    hopsa

Ah je was op onderzoek! Ja dat is natuurlijk wel een soort eigenschap van Apple fans…!!

:lol:

Bijdrager
    palahala

Start iPhoto (zoals die op je Mac staat, dus niet van de backup), zorg dat het actief is, en open dan Time Machine (bijvoorbeeld via het icoon in je Dock, of via “Enter Time Machine” na klikken op het icoontje in de menubalk bovenin, als je in de Time Machine preferences voor “Show Time Machine status in the menu bar” gekozen hebt). Voilà: je ziet je backups net zoals je ze in Finder zou zien.

Werkt volgens zeggen vanaf versie ’08 (ik gebruik het niet), en werkt bijvoorbeeld ook in Mail (je kunt bijvoorbeeld berichten lezen van accounts die niet eens meer bestaan), Address Book en GarageBand ’08.

Trouwens, zoals iJoost steeds zegt: Time Machine is geen archief, dus bovenstaande is wel leuk maar verwacht er niet teveel van…

Bijdrager
    pensioen

Bedankt, daar heb ik wat aan. :innocent:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.