5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    sam_9820

Time Capsule/itunes server/Apple TV

Hoi OMT’ers

Ik kan via een kennis een gloednieuwe Time Capsule 3TB aankopen voor 250 euro, een super deal lijkt mij?
    Nu heb ik een paar vraagjes..

1. Ik heb maar 256GB op men macbook retina en die is helemaal vol.. Natuurlijk door Muziek maar vooral films en TV programma’s (game of thrones) die zijn allemaal geimporteerd naar Itunes die ik dan via thuisindeling stream naar Apple TV en dit werkt SUPER!! Nu is mijn vraag of deze Itunes Media folder naar de Time Capsule kan zetten en zoja is dit stabiel en streamt dit even snel naar Apple TV?
    Oja ik had wel al begrepen dat mijn Mac altijd moet aanstaan maar dit is nu ook het geval.:)

2 Natuurlijk ga ik dan ook Back-ups maken van mijn Mac via Time Capsule, maar is er soms ook een optie om bijvoorbeeld 1 keer per week of 1 keer per maand een back-up te maken?

3 Ik gebruik de Bbox 3 van Belgacom en ook Belgacom TV, ik hoop dat dit gemakkelijk in te stellen is? Heb geen zin om bv paar dagen zonder TV te zitten :P.

Zijn wel veel vragen maar hopelijk kunnen jullie me verder helpen! Bedankt Alvast

Bijdrager
    Richard74

Ik zou he t zo niet doen, de Time Capsule is bedoeld om back-ups te maken. Want hoe ga jij een back-up maken van je iTunes media als die op de Time Capsule staat?

Bijdrager
    sam_9820

Ja snap ik, maar het is toch wel een duur apparaat dan voor alleen de Back-ups..

Bijdrager
    G4

Ik heb dezelfde opstelling maar het streamen vanaf TC werkt niet. Wanneer er geen verbinding is met TC schakelt iTunes weer terug naar de iTunesmap in je homefolder.

Het maken van backups gaat perfect. Bestanden die ik minder vaak gebruik zet ik er ook op en deel ik zo met mijn iMac, ideaal.

Bijdrager
    JJmac

Je kan toch een kopie van je iTunes bibliotheek naar je TC sturen zo kan elk app. Er mee werken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.