4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bak

time capsule zeebeer traag na verhuizen

na verhuizing en dus ook een nw glas vezel provider is de volgende situatie ontstaan.

modem van delta met daar gekoppeld mijn eigen router daar die van delta mmm niet zo top was.

De time capsule weer aangesloten maar na problemen met instellen en backup toch maar opnieuw via hard reset opnieuw aangesloten en eerste back up laten draaien .

3 dagen !  400 gb .  geprobeerd via wifi en vaste ethernet kabel maar geen verschil.

getest via black magic disk speed test en het is rond de 15 !

Iemand enig idee of is de TC gesneuveld tijdens de verhuizing ?.

bvd

Bijdrager
    Kwadraatje

Weet je zeker dat na het aansluiten van de ethernetkabel echt geen gebruik werd gemaakt van wifi? Stond wifi uit?

Het lijkt me stug dat die TC uitgerekend nu is stukgegaan. Ik zou het eerst maar eens bij de componenten zoeken die gewijzigd zijn. Om welke router gaat het? En werkte die eerder wel goed in combinatie met de TC?

Bijdrager
    KarelWillem

‘zeebeer’ ???

Bijdrager
    RW076

Misschien heeft de zeebeer tijdens de verhuizing een tik opgelopen en is hij nu minder in zijn sas. Ik zou blij zijn dat hij het nog doet, en de backups even backuppen. Je kunt de HDD uit een TC wisselen, maar dat is verre van ideaal. Ik zou verder zoeken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.