3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Clai

time capsule werkt niet

Hallo,
    Ik heb een probleem. Sinds gister doet me wifi het niet meer. Ik heb de volgende samenstelling thuis.
    Ziggo cisco mode(router functie uit). Daar zit een time capsule aan vast die alle ip adressen uitgeeft.
    Ik heb nog 2 extreme s en een express in het huis.

Me wifi was uitgevallen heb alles gereset maar krijg geen verbinding meer.
    Met ziggo aan de tel die hebben de modem gereset. Nu heb ik bedraad vanaf de modem rechtstreeks naar de comp internet. Maar als ik hetzelfde kabeltje naar me TC zet om een nieuwe netwerk te maken. Lukt het niet want dan zegt de TC ik heb geen internet. Nu heb ik ook beide extremes geprobeerd ipv TC. Maar allemaal zelfde probleem.
    Kan iemand mij helpen hiermee of heeft iemand ervaring hiermee.
    gr Clai

Bijdrager
    Just Another

Beste Clai,
    ik had na upgraden El Capitan exact hetzelfde probleem. Na contact met Ziggo bleek het netwerk via Csco modem wel prima te werken. Mijn thuisnetwerk via TC gaf evenwel geen netwerkverbinding. Toen maar doorgegaan op Cisco router. Enkele uren later werkte internet via TC plotseling weer. Vraag meniet hoe maar ik zou zeggen gun de TC wat tijd om weer op adem te komen.

Bijdrager
    Clai

Just another bedankt voor je reactie. Ik had inderdaad hetzelfde probleem na een aantal uur deed die het weer. Maar het netwerk is nog niet helemaal goed. Nu geven me extreme van zolder een uitroepteken. Dus weer effe door stoeien.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.