4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    gottimaster

Time Capsule valt steeds weg

Ik heb sinds gisteren een nieuwe KPN Experia Box v8 gehad en succesvol aangesloten. Alles werkt prima, alleen mijn Time Capsule functioneert niet meer goed. Lampje brandt gewoon groen, maar als ik naar Airport Configuratie Programma ga kan die niks meer vinden en blijft zoeken.
    Ik heb harde resets uitgevoerd, heb het Airport Configuratie Programma 5.6 gedownload (omdat je daar meer kunt instellen) en heb het in brugmodus gezet maar het lijkt allemaal niet te helpen. Moet ik iets wijzigen in de instellingen van de Experia box om het goed werkend te krijgen?

Ik gebruik de Time Capsule ook als NAS naar mijn ATV2 (gejailbreakt) maar dat kan ik ook niet meer instellen want mijn ATV2 kan de Time Capsule niet meer vinden.

k heb werkelijk geen idee meer hoe dit op te lossen. Misschien dat iemand mij kan helpen?

Bijdrager
    jansjhn

Heb je inmiddels een oplossing gevonden want ik heb precies hetzelfde probleem

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

Ik lees een hoop problemen dus de kpn experia boxen en apple airport producten. Nu we hier thuis ook langzaam op apple overgaan :), ben ik ook van plan een time capsule te kopen, maar ook wij hebben kpn en een H220N experia box. Zijn die probleem er ook als je de time capsule bedraad aansluit?

Moderator
    unSOUND

Naar mijn idee wel. Ik heb thuis de H220N, en ook ik ben om de zoveel dagen ineens de schijf van de Airport kwijt…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.