5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    frankweethetevennietmeer

time-capsule en airport-expresses niet in airport-configuratieprogramma

Hallo Vraagbaken,

Ik moest mijn routeer opnieuw instellen en daardoor moesten mijn airport expressen en mijn time-capsule opnieuw worden aangemeld bij mijn draadloze netwerk. Op zich geen probleem. Maar nu ik alles heb aangemeld kan ik ze niet meer vinden in mijn airport-configuratieprogramma. alle lampjes brandengroen, maar mijn itunes kan mijn radio niet meer vinden, mijn Time Machine kan mijn Time-capsule niet meer vinden en ik kan niet meer printen… redelijk onhandig dus….

Wie-o-wie??

Groeten,

Frank

Bijdrager
    stavos

Overal de stroom even eraf. En controleer even of je wel op het netwerk zit wat de TC uitzend.

Bijdrager
    frankweethetevennietmeer

reeds gedaan, de hele nacht de stroom eraf…. en er is hier maar 1 netwerk te detecteren… Ik zag dat je eerder iemand had geadviseerd over dit probleem om je airport-configuratieprogramma opnieuw te installeren. Mijn versie is al de nieuwste en bij Lion is hij niet van je MBP af te halen helaas…
    Mocht je nog een idee hebben…

Bijdrager
    stavos

Lukt het wel om via een UTP kabel verbinding te krijgen met de Time Capsule? Anders de TC resetten naar de fabrieksinstellingen en je netwerk opnieuw opbouwen.

Bijdrager
    Oppie

Inderdaad; even een ethernetkabeltje gebruiken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.