2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    JJVDW

time capsule als externe harde schijf

Ik heb recent een time capsule gekocht. De eerste keer netjes een backup van mijn Macbook Pro laten maken, ging zonder problemen. Omdat mijn harde schijf zo goed als vol is, wil ik m’n foto’s, muziek, films, filmpjes etc vanaf mijn Time Capsule op mijn Macbook (en straks iPad) draaien.
    Ik kan nu wel bij die bestanden via de reserverkopieen die op mn Time Capsule staan, maar ik weet dat het mogelijk is om de Time Capsule als externe harde schijf te benaderen.

Het schijnt dat ik in iPhoto,iMovie en iTunes in moet stellen dat ik bestanden wil lezen vanaf de TC. MAAR: hoe doe ik dat?? Kan het nergens vinden.

Inmiddels weet ik dat ik gewoon mappen kan maken op de Time Capsule, maar hoe dan die programma’s in te stellen zodat ik daarvan af kan lezen?? Ik wil graag mijn harde schijf weer schonen, want er moet nog een hoop data op.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.

JJVDW op 20 maart 2011

Het schijnt dat ik in iPhoto,iMovie en iTunes in moet stellen dat ik bestanden wil lezen vanaf de TC. MAAR: hoe doe ik dat?? Kan het nergens vinden.

Staat toch wel in diverse topics vermeld, maar vandaag werkt de zoekfunctie op OMT helaas niet…… Dan maar Google;-)

Externe harde schijf voor iTunes en iPhoto

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.