9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Rikkie1983

Time Capsule / Airport Express

Hey!

Deze week heb ik een nieuw Time Capsule en Airport Express (bereik vergoten) geïnstalleerd.

Ook heb ik een gastnetwerk open gezet. Het gastnetwerk wordt gezien maar koppelen lukt niet. En het wachtwoord klopt uiteraard.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Bijdrager
    hnijveen

Ik denk dat je iets meer info moet geven voordat we snappen wat je probleem is. Je niet guest netwerk werkt prima?

Bijdrager
    websania

Mocht het zo zijn dat de Time Capsule in Bridge modus staat, kun je wel een gastennetwerk aanmaken, maar werkt het niet, oftewel kun je er geen verbinding mee krijgen.

Bijdrager
    Rikkie1983

Understand mijn gastnetwerk werkt niet.
    Hoe haal ik hem Dan uit bridge mode

Bijdrager
    websania

Dat is een instelling

Voorwaarde is wel dat het modem waarop je de TC hebt aangesloten geen router-functie meer heeft.

Bijdrager
    syledy

@websania ik loop daar ook tegenaan, is er een eenvoudige manier om de router functie van de router te zien/uit te schakelen (fritzbox modem)

Bijdrager
    websania

Welke FritzBox heb je en daarna kun je gewoon de handleiding googelen; deze handleiding zal in pdf vorm te downloaden zijn en daarna kun je in de handleiding zoeken naar “router”. Of googelen naar: “router functie FrizBox uitzetten”.

Bijdrager
    GoeieDag

Als je ook telefoneert via de FritzBox, moet je ‘m als router behouden. En kun je dientengevolge je gastnetwerk op de AP niet aanzetten.

Bijdrager
    websania

@goeiedag Kijk, dat wist ik dan weer niet. Misschien kun je wel een gastnetwerk via de FritzBox instellen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.