1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    Clausewitz

Tijdstippen foto's op iPhone en in Foto's kloppen niet

Bij een aantal foto’s op mijn telefoon en in Foto’s staat een verkeerd tijdstip. Ik heb de volgende onregelmatigheden ontdekt:

• Er zijn screenshots waar het tijdstip van moment van maken bovenin staat, maar de tijd die mijn telefoon aan de foto toekent verschilt een uur. Maar ik heb ook screenshots van twee dagen ervoor (gemaakt in dezelfde tijdzone) waar de tijdstippen wel overeenkomen.
    • Op de telefoon staat in ieder geval één foto met een verkeerd tijdstip waarvan ik weet dat het niet klopt, maar de geïmporteerde versie in Foto’s verschilt een uur en klopt wel.
    • Vervolgens heb ik foto’s op mijn telefoon (gemaakt in een andere tijdzone dan hierboven) waarvan het tijdstip klopt, maar daarvan klopt de geïmporteerde versie juist weer niet.
    • En dan heb ik uit deze tijdzone screenshots op mijn telefoon, waarvan de tijdstippen op mijn telefoon niet overeenkomen, maar de geïmporteerde versie juist wel.

Nu is het geen halszaak, maar ik wil graag weten waar dit misgaat. Iemand een idee?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.