7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    avanti

Tijdschema Time Machine: is er dat?

Is er ook een mogelijkheid om TimeMachine via een tijdschema te laten back-uppen? Bijvoorbeeld wil ik dat er iedere dag behalve in het weekend om 17.00 een back-up wordt gemaakt. Kan dat? Is daar een los programma voor?

En kan dan ook specifieke mappen geselecteerd worden om te back-uppen?

Bijdrager
    Buzzin Hornet
    Bijdrager
    avanti

Nu heb ik een klein probleempje. Bij het aankoppelen van een nieuwe harde schijf vroeg die of tie moet worden geconfigureerd worden voor TimeMachine. Ik heb toen per ongeluk gekozen voor “Beslis later”.
    Nu wil ik ‘m alsnog goed configureren voor TimeMachine. Hoe kan ik dat doen?

Bijdrager
    Maurits

Dan kan je instellen in system preferences, (systeem voorkeuren),- Time Machine, daar wijs je alsnog de externe schijf aan.
    Daarna dat utility draaien om de standaard schema’s aan te passen naar wens.

Bijdrager
    avanti

Bedankt!

Bijdrager
    Pieterr
    avanti op 18 maart 2011

En kan dan ook specifieke mappen geselecteerd worden om te back-uppen?

Ken je deze pagina? Mac ABC: Time Machine.

Bijdrager
    Oppie
    avanti op 18 maart 2011

Is er ook een mogelijkheid om TimeMachine via een tijdschema te laten back-uppen? Bijvoorbeeld wil ik dat er iedere dag behalve in het weekend om 17.00 een back-up wordt gemaakt. Kan dat?

Is nergens voor nodig! Niet aan beginnen! De backup is te belangrijk om mee te gaan fucken!
    Zo, dat is eruit!:lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.