3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    vikking

Tijdens boot verbodsteken…

Ik heb juist tiger geinstalleerd, en de eerste keer opgestart. dan heb ik hem uitgezet en als hij nu boot, dan draait het draaiding een tijdje maar dan komt er ineens een verbodsteken en boot hij niet verder…. Ik weet zeker dat ik een link naar de knowledgebase van apple al heb zien voorbijkomen, maar vind hem niet terug…
    Wat ik al gedaan heb is install cd ingestoken en permissies hersteld. Wat moet ik nu doen?

[size=7:2421827e35]Het is wel op een generieke windowslaptop…[/size:2421827e35]

Bijdrager
    RenaultF1

eens op de forums van osx86 gaan vragen, maar dan zal je wel engels moeten kunnen, en de belangrijkste gegevens niet in klein lettertjes zetten.

Bijdrager
    Mattnh
    ”vikking”

Ik heb juist tiger geinstalleerd, en de eerste keer opgestart. dan heb ik hem uitgezet en als hij nu boot, dan draait het draaiding een tijdje maar dan komt er ineens een verbodsteken en boot hij niet verder…. Ik weet zeker dat ik een link naar de knowledgebase van apple al heb zien voorbijkomen, maar vind hem niet terug…
    Wat ik al gedaan heb is install cd ingestoken en permissies hersteld. Wat moet ik nu doen?

Het is wel op een generieke windowslaptop…

Een Mac kopen? :evil:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.