4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    G-SuS

Tijdelijk nummer

Hoi allemaal,

Ik heb sinds gister mijn iPhone 16GB wit!:lol:
    Maar kreeg ik er gister een simkaart bij, die werd er daar al ingedaan. Maar mijn contract begint pas echt in januari, de verkoper zei dat ik een tijdelijk nummer zou krijgen. Ik kom thuis, activeer m’n iPhone maar kan geen netwerkselectie maken, er wordt dan gezegd dat het netwerk niet optimaal is ofzow:oops: !:cry:
    Ook krijg ik geen internet via WiFi, terwijl ik wel gewoon ingelogd ben. Heeft het er misschien mee te maken dat ik nu net via T-Mobile op mytmobile wou komen dat hij zei dat mijn tijdelijk nummer niet bestond?

Alvast Bedankt!

P.S. zijn er al hardwere unlocks voor de iPhone 3G, van software weet ik dat die nog niet bestaan:|

Bijdrager
    rvanloosen

Als WiFi aanstaat en er is een toegankelijk netwerk moet dat gewoon werken, ook met de tijdelijk simkaart.

Het tijdelijke nummer werkt idd niet, maar das ook logisch want je hebt immers nog geen abonnement. Deze sim is enkel bedoeld om in januari te gaan gebruiken al dan niet voorzien van je huidige nummer. Hij staat bij T-Mobile in de systemen als ’future activation' en kan dan ook niet worden gebruikt.

Inloggen bij T-Mobile kan ook alleen als je abonnement al is ingegaan.

Bijdrager
    G-SuS

De verkoper in questie zei dat ik gewoon kon smsen/bellen met het tijdelijke nummer.

En over dat WiFI, hij zegt dat hij niet verbonden is met de internetfunctie terwijl mijn iPod touch er gewoon op kan???

Weet iemand trouwens nog iets over de hardware-unlock??

Bedankt!

Bijdrager
    rvanloosen
    ”G-SuS”

De verkoper in questie zei dat ik gewoon kon smsen/bellen met het tijdelijke nummer.

Hoe kan dat nou als je geen abonnement hebt? Moet je ook niet willen, want als het al kan bel/sms je voor de standaard tarieven buiten de bundels om en die zijn fors te noemen.

”G-SuS”

En over dat WiFI, hij zegt dat hij niet verbonden is met de internetfunctie terwijl mijn iPod touch er gewoon op kan???

Heb je het over je eigen draadloze thuisnetwerk of over de wifi punten van T-Mobile bij McDonald’s enzo? Die laatste kun je natuurlijk ook alleen (gratis) gebruiken als je abbo is ingegaan daar is het immers een onderdeel van.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.