7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Moderator
    Mac Daddy

Tijdelijk even geen ontdekkingen topic

Lieve lounge-tijgers,

Ik deed zojuist iets doms. Ik plaatste een test-bericht in het ontdekkingen topic om daarna op mijn moderator ‘prullenmand’ knopje onder datzelfde bericht te klikken. Dat knopje verwijderde alleen helaas niet dat laatste bericht, maar het gehele topic. Mega-oeps!

Gelukkig is dat wel terug te plaatsen, maar duurt het even voordat er 2831 pagina’s aan ontdekkingen zijn verwijderd. Tot die tijd kunnen we nog niets doen om het terug te zetten, dus nog even geduld met het uiten van je nieuwe ontdekkingen.

Mijn excuses voor deze handig actie van mij. Het heeft een klein beetje met de nieuwe site te maken, maar de schuld ligt vooral bij mij.

Bijdrager
    Brombeer

Aha, staat dat hier! Ik dacht al, hoe meer ik in dat draadje post, hoe korter het wordt. Maar ik moet Shmoo maar eens gaan troosten.

Bijdrager
    fatboysmart

Het zijt u vergeven…

Bijdrager
    Brombeer

Ik weet trouwens niet waar je dit draadje eerst had staan, maar ik zie nu pas dat het in de Lounge staat.

Hoe dan ook, jullie kunnen ons maar beter niet vertellen welke IDIOOT (want een vriendelijker woord is er niet voor) besloten heeft om met deze ongeteste brakke boel live te gaan.

Vernieuwen om het vernieuwen is allesbehalve een garantie voor verbetering.

Hang die maar boven jullie bed. En de regel die je nu leest wilde ik onder de quote zetten, maar dat blijkt niet te kunnen. O wacht, als ik nog eens op de quotetag-knop klik, kan het wel. Niet mijn logica. Ik kijk immers war ik schrijf, en d poppenkast eromheen wil ik dan even niet zien totdat ik het nodig heb. Van opmaaktags heb je sowieso begin en einde nodig, dus waarom weer over dat enorme sneeuwveld scooteren om aan het eind van de te citeren of te cursiveren regel de opmaak te beëindigen?

even een testje: onderstrepen probeer ik hier met de hand.

Bijdrager
    SunKeeper

Hihi, keep up the good work Daddy.

Even snel rekenen gaat het ruim vijf dagen duren tot alles weg is, als herstellen even snel gaat zijn we twee weken verder totdat het hersteld is. Oops.

Tot zover de prognose:)

Moderator
    Night

<p class=”cite”>Brombeer op 17 januari 2018 om 13:29</p>

Vernieuwen om het vernieuwen is allesbehalve een garantie voor verbetering.

Hahaha, vind je niet dat de OMT site dan prima bij Apple past (gezien hun laatste software releases) ?
    We blijven zo mooi in pas.;-)

Bijdrager
    GoeieDag

Nou, dan zijn jullie Apple goed voorbij gestreefd in zooi. Mijlenver voorbij! Moet ik je nu feliciteren, Night?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.