8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Yvesm007

Tijd tussen Mac release en mogelijkheid tot aankoop

Beste OMT’ers; alvast een prettige kerst!

Maar nu even terzake, want ik heb een vraagje…

Ik ben van plan om een iMac te kopen na Macworld, en volgens de geruchten komt er dus een nieuwe uit.
    Ik ben al een jaar en half enorme fan van Apple maar ik weet nu niet zo goed hoe lang het duurt voordat de iMac in de winkel te verkrijgen is.
    In een notendop: Als de iMac dus 6 januari (dinsdag) wordt vrijgegeven, kan ik deze dan bijvoorbeeld 9 januari (vrijdag’s) in de winkel kopen?

Vele kerstgroeten.

Bijdrager
    Pieterr

Ik zou je willen adviseren: roep de hulp van Zienix in!

Bijdrager
    iDelano

op Macworld zelf wordt pas duidelijk of deze ook gelijk te koop zal zijn… dat kan dus gelijk of over een maand.

Bijdrager
    PowerMacje

Meestal duurt het ongeveer een week voor ze in Nederland bij de APRs liggen…
    Maar in het begin kan het ook vaak zijn dat ze zijn uitverkocht:wink:

Bijdrager
    Dick de Roos
    ”Yvesm007″

(…) en volgens de geruchten komt er dus een nieuwe uit. (…)

Weet je ook of de geruchten zeggen dat die iMac ook in Europa te verkrijgen is?
    Zo ja, kan je die iMac meteen bestellen ( een week of twee levering schat ik).
    Ik zou dan, of in elk geval, eerst het waarheidsgehalte van de geruchten even afwachten.

(hierboven staat dus eigenlijk: wacht even af)

Ook hele goede kerstdagen en een goede jaarwisseling gewenst voor allen die dit lezen.

Moderator
    Poezenbeest

Als er op een Macworld of WWDC wordt gezegd ‘shipping today’, dan is het een kwestie van zo snel mogelijk contact opnemen met je APR of een bestelling plaatsen bij de Online Store. Als alles goed gaat, heb je binnen een week het bericht dat de spullen onderweg zijn.

Als er wordt gezegd dat ze over een tijdje te krijgen zijn, kan je een pre-order plaatsen.

Bijdrager
    no1uknow

Bij sommige dingen duurt het juist ongelooflijk lang.
    Wij hebben vandaag pas de nieuwe LED Display binnen, en dan 1 stuks voor als demo (we hebben m meteen verkocht, geen demo als je iets niet kan kopen) terwijl ze 14 oktober natuurlijk al waren gepresenteerd.
    Normale leveringen krijgen we pas vanaf januari.

Moderator
    Poezenbeest

Bento schijnt ook al zo een probleem te zijn…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.