12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    patricknano

Tijd bovenaan bij het menu!

Weet iemand hier hoe je de tijd die bij extra staat, boven aan je scherm kan krijgen? Zodat je niet steeds naar extra’s hoeft te gaan en daar te gaan kijken? Want ik zag net een foto via google en die had zijn tijd bovenaan van zijn menu op de nano. Hier staat die foto!

Alvast bedankt.

http://homepage.mac.com/b_nicholson/.Pictures/Ars%20Technica/nan-vs-mini.jpg

Bijdrager
    SeaTrue

ergens bij instellingen, wacht eventjes ik zal eens kijken

instelingen->Datum en tijd->tijd in titel-> aan (drukken op middenknop tot er aan staat)

Bijdrager
    patricknano

Oke:)
    Heel handig, dankje voor je uitleg.
    De nano zit weer vol verrassingen!:D

Bijdrager
    ragoooon

Handleiding!!!!

Bijdrager
    macpro
    ”ragoooon”

Handleiding!!!!

Je kunt natuurlijk ook op een vriendelijke manier mensen verwijzen naar de documentatie.
    Hoe zou je het zelf vinden als iemand jouw vragen zo zou beantwoorden?

Bijdrager
    ragoooon
    ”macpro”
    ”ragoooon”

Handleiding!!!!

Je kunt natuurlijk ook op een vriendelijke manier mensen verwijzen naar de documentatie.
    Hoe zou je het zelf vinden als iemand jouw vragen zo zou beantwoorden?

Omdat het al de 2de keer is dat ik hem er moet naar verwijzen.

Bijdrager
    patricknano

Ik snap niet waar je zo’n probleem over maakt. Bij mijn andere post had je ook al een bericht gezet waar ik zei dat ik normaal wel de handleiding lees en heb je een link gestuurt naar dit topic. Normaal(deed ik nu ook) lees ik ook de handleiding lijkt me wel zo handig om iets wat in de handleiding staat niet hier weer te gaan vragen, maar de tijd stond niet in de handleiding er stond wel in dat je het kan veranderen ook de datum kon je veranderen en ook een andere tijdzone. Maar heb niets gelezen over het toevoegen van de tijd dat dan bovenaan het menu steeds verschijnt. Ook al zal het er wel staan, ik heb het nu hier op dit forum gevraagd en dat betekent dat ik heus wel de handleiding zou hebben gelezen, dit forum is meestal een 2e optie. Dus dat zou betekenen dat ik dan de handleiding niet helemaal correct zou hebben gelezen, maar om dit nou meerdere malen te benadrukken vind ik onnodig. Het lijkt wel dat jij hier dan alleen maar bent op dit forum om de mensen op hun verkeerde daden te wijzen. Sorry dat ik dit nu zo beschrijf maar om dit nu meerdere keren te benadrukken en ook al bij andere topics vind ik onnodig.
    Ik vind dit een heel goed forum, ben meerdere malen uitstekend geholpen met verschillende problemen en dat gebeurde ook heel snel, daar was ik heel blij mee, omdat ik dan weer verder kon gaan om andere dingen te ontdekken, maar als ik voortaan rekening moet houden met dit soort dingen, vind ik eerlijk gezegd niet leuk. Ik denk dat wij allemaal wel de handleiding lezen en dat dit gewoon een 2e optie is. Ik vind dit nogmaals niet leuk.
    Nu zal jij wel gaan zeggen dat het anders een zooitje wordt en er allemaal onnodige vragen komen. Maar dat is helemaal niet het geval. Want mensen lezen heus wel die handleiding en dit forum is meestal een latere optie. Ik snap dus nogmaals niet waar jij je druk om maakt.

Patrick.

Bijdrager
    applet

Ragooon…..volgens mij moet je helemaal niks hoor…..en mag je zelf weten of je een vraag beantwoord of niet….doe dat dan niet in dit geval…

Als iedereen elkaar naar google of handleiding verwijst is het kan er wel een heel groot slot op het forum…

dus ehm…doe niet zo flauw… de enige met recht van spreken is Unsound in dat geval sinds hij mensen netjes doorverwijst naar de zoekfunctie….ook als een vraag over AVI bestandjes al 36.634 keer in het forum voorkomt….klasse!

:)

Bijdrager
    themacs

So in other words: RTFM

Bijdrager
    patricknano

Dank je apple, ben het met je eens. Ben hier pas net op dit forum en wordt steeds uitstekend geholpen. Vind het goed hier zo.

Patrick

Moderator
    unSOUND
    ”applet”

de enige met recht van spreken is Unsound in dat geval sinds hij mensen netjes doorverwijst naar de zoekfunctie….

Vergis je niet hoor, ik heb ook zo nu en dan mijn
    slechte dagen, en dan ben ik ook een stuk botter…

:|

Bijdrager
    ragoooon

Owkee dan excuses:oops: .

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.