5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bas-macfan

Tiger via appelstore.nl nog langer wachten???

Beste mensen,

Als ik Tiger via de online appelstore koop krijg ik hem dan de 29e al in de bus of moet ik nog 2 dagen wachten voor dat TNT hem bij mij thuis brengt??

De 30e word het zeker niet want dan is het koninginne dag. Dus dan zou het pas 2 of 3 mei worden.

Wie heeft het antwoord?????? Geen gissingen a.u.b.

Bas :sotp: :bigsmile:

Bijdrager
    MeesterPietje

:D :?
    Beste, ik hem Tiger ook besteld via de Apple Store.

Ik ga hem echter niet meteen installeren, ik zet hem eventjes op de kast en ruik een paar dagen aan de doos !
    Want volgens mij zitten er in die eerste uitgave van Tiger nog fauten genoeg..
    En ik heb liever een hopeloos ouderwets systeem (Panther) dan een fonkelnagelnieuw dat mij allerlei streken levert.
    Ik wacht dus netjes op de eerste update.
    Of nee, mijn vrouw heeft ook een Apple, ik zal hem stiekem op haar systeem installeren. Als er daar iets misgaat is dat niet zo erg, zij surft alleen maar wat op en neer van links naar rechts.

Groeten

Bijdrager
    michelvdb

De dag dat Panther uitkwam kreeg ik mijn bij de Apple Store vooraf bestelde pakket geleverd.
    Ik vermoed dat het ook deze keer niet anders zal zijn.

Bijdrager
    dada1958

In mail.app kan ik Apple maar niet als spam filteren…:)

Blijf vooroplopen met Tiger. Plaats nu alvast je bestelling.

Jaja, eerst de ervaringen van de eerste upgraders maar afwachten; ik voel nog steeds niet die drang die ik met Jaguar en Panther had…

Maar om even on topic te blijven, het zal wel bij giswerk blijven tot het moment dat je de doos in je handen hebt is aangebroken 8)

Bijdrager
    Eric Hammink

UIt eerdere ervaringen bij de Apple Store (m.u.v. een nieuw OS) viel het me op dat ze toch zeer snel leveren. Daarom heb ik deze keer maar eens bij de Apple Store besteld. Dus de 29e zou inderdaad een prima dag zijn om een mooi doosje bij de post te mogen ontvangen. Dan is er op Koninginnedag zeker iets om te vieren. Mocht het toch later worden, dan is er ieder geval extra tijd om de installatie goed voor te bereiden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.