30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAttack

Tiger Quicktime

Vragen en problemen met Quicktime7? Hier stellen svp! Andere topics gaan op slot.

Bijdrager
    MacAttack

*zucht* :cry:

Bijdrager
    Mac-ofiel

Ik verwijder de reacties van windowsinthewindow.

Bijdrager
    dhawk

:)

moest ik hier toch wel even om lachen… (mijn dag is weer goed) 8)

edited:
    dan kan deze ook weg :innocent:

edited:
    eh ja .. deze post voegt weinig (niets) toe..

Bijdrager
    Mac-ofiel
    ”dhawk”

:)

moest ik hier toch wel even om lachen… (mijn dag is weer goed) 8)

Ok, nou moet het maar eens afgelopen zijn
    met al die nietszeggende commentaren.
    MacAttack probeert structuur aan te brengen
    in alle vragen die er leven over Tiger en ver-
    volgens gaan we meteen weer off-topic.

Bijdrager
    windowsinthewindow

goed dan…

kan je met quicktime 7 zonder pro op volledig scherm (indien ja, kunnen die full-screen controls zonder pro)? en hoe zit het nu met h.264 zonder pro?
    dank bij voorbaat

mijzelf

Bijdrager
    iAntalya

Hoe doe je dat in Tiger met Quicktime zoals Steve Jobs deed met de film TROY op een mac, waarbij je 2beelden krijgt, een grote en een kleine formaat waarbij ze allebei tegelijker tijd afspelen….

Bijdrager
    MacAttack

Ik kan me vergissen maar volgens mij deed Jobs dat in een presentatie, dus met keynote 2.0 :wink:

Bijdrager
    AAC
    ”windowsinthewindow”

goed dan…

kan je met quicktime 7 zonder pro op volledig scherm (indien ja, kunnen die full-screen controls zonder pro)? en hoe zit het nu met h.264 zonder pro?
    dank bij voorbaat

mijzelf

Hoe doe je dat in Tiger met Quicktime zoals Steve Jobs deed met de film TROY op een mac, waarbij je 2beelden krijgt, een grote en een kleine formaat waarbij ze allebei tegelijker tijd afspelen….

Voor allebei de functies heb je quicktime 7 pro nodig, h.264 werkt volgens mij altijd, met of zonder pro. Alleen kan je zonder pro waarschijnlijk alleen maar afspelen.
    Kijk ook in de menuutjes, daar zie je de functies wel staan maar er staat PRO achter.

Bijdrager
    Vin

quicktime doet t niet meer bij mij! Ik krijg elke keer als ik een filmpje wil openen een error! er staat dan op het einde: (-50) achter. Heeft iemand een idee wat hier mis is??

Bijdrager
    iAntalya
    ”AAC”
    ”windowsinthewindow”

goed dan…

dank bij voorbaat

mijzelf

Voor allebei de functies heb je quicktime 7 pro nodig, h.264 werkt volgens mij altijd, met of zonder pro. Alleen kan je zonder pro waarschijnlijk alleen maar afspelen.
    Kijk ook in de menuutjes, daar zie je de functies wel staan maar er staat PRO achter.

Ik heb Quicktime 7 pro, maar ik kan nergens die functie vinden voor 2 beelden…

Bijdrager
    Vin

ik heb zojuist quicktime opnieuw geinstalleerd vanaf de installatie dvd maar hij doet t nog steeds niet! Ik ben ten einde raad!!! kan iemand mij aub helpen?!

Bijdrager
    iAntalya
    ”sic-one”

ik heb zojuist quicktime opnieuw geinstalleerd vanaf de installatie dvd maar hij doet t nog steeds niet! Ik ben ten einde raad!!! kan iemand mij aub helpen?!

he BigL heb je niet toevallig aparte plugins geinstalleerd voor Quicktime….
    Probeer die even uit de map te halen, en dan herstarten..
    Het kan zijn dat die plugins botsen met Quicktime…

Bijdrager
    Vin

quicktimeComponents.component was de boosdoener! Nu doet ie t weer perfect! Bedankt he!

ps. Voor Big L check: http://bigl.irth.net/

Bijdrager
    iAntalya
    ”sic-one”

quicktimeComponents.component was de boosdoener! Nu doet ie t weer perfect! Bedankt he!

ps. Voor Big L check: http://bigl.irth.net/

your welcome, bro…:wink:

Bijdrager
    Vin

aiight then…… 8)

Bijdrager
    AAC
    ”iAntalya”

Ik heb Quicktime 7 pro, maar ik kan nergens die functie vinden voor 2 beelden…

Ik dacht dat je ze allebei moest openen en dan op View -> Play all movies.

Bijdrager
    TurkishDelight

gewoon: Speel alle films af.. kiezen en klaar is kees..:wink:

Bijdrager
    ego
    ”iAntalya”
    ”AAC”
    ”windowsinthewindow”

goed dan…

dank bij voorbaat

mijzelf

Ik vind het echt schandalig van Apple dat je niet alle functionaliteit krijgt van quicktime pro als je tiger koopt!!! Je koop toch geen nieuw OS met incluis quicktime om dan terug te gaan betalen voor datzelfde programma!!!! Daarbij komt nog, als je quicktime pro al had, je terug moet betalen…

Ik denk dat ik eens alternative licentie zal zoeken…

Bijdrager
    TurkishDelight

k heb wat problemen met Quicktime en ik denk dat het aan een van de plugins ligt… Quicktime geeft namelijk een stotterende/schokkende beeld sinds ik naar Tiger heb geupdate (bijgewerkt)… Ik denk dat het te maken heeft met een plugin voor Quicktime die wel werkt in Panther maar in Tiger incompatibel is..
    Deze problemen doen zich voor bij met name .avi bestanden.
    Hebben jullie deze problemen ook en is er wat aan te doen…

Bijdrager
    DannyR

Quiktime pagina heeft ook een nieuwe tintje gekregen

http://www.apple.com/quicktime/ 8)

Bijdrager
    Xserve

Zijn er al sites die video streamen met H.264? Staan er zulke filmpjes op de Apple site?

http://www.apple.com/trailers/sony/houseofflyingdaggers-tlr.html
    en kies speel met QuickTime
    is dit H.264???[/list]

Bijdrager
    Prohibit Art

geen idee, wel cool filmpje :lol:

Bijdrager
    Hobbes
    ”Xserve”

Zijn er al sites die video streamen met H.264? Staan er zulke filmpjes op de Apple site?

is dit H.264???[/list]

Op deze link van apple zijn er al filmpjes die met H.264.
    Hier kan je QT 7 voor Phanter downloaden. Vinkjes afklikken dan moet je geen e-mail invullen

Bijdrager
    Rutger1981
    ”Hobbes”
    ”Xserve”

is dit H.264???[/list]

Op deze link van apple zijn er al filmpjes die met H.264.
    Hier kan je QT 7 voor Phanter downloaden. Vinkjes afklikken dan moet je geen e-mail invullen

Wel jammer dat je echt een G5 nodig hebt om het te kunnen behappen:( .. bijmij is het happeren bij elk heftig beeldje en dat zijn ze allemaal. Toch maar weer gaan sparen voor een G5 … want tiger is verder wel echt heel snel vergeleken met Panther op mijn QS 733mhz.

Bijdrager
    Xserve

de filmpjes kan ik wel niet afspelen :(, toch niet die klein genoeg zijn (ik zit nogal krap met datalimiet)

zijn er geen kleinere High-Definition video’s?

Bijdrager
    Hobbes
    ”Xserve”

de filmpjes kan ik wel niet afspelen :(, toch niet die klein genoeg zijn (ik zit nogal krap met datalimiet)

zijn er geen kleinere High-Definition video’s?

Hoe bedoel je je kan de filmpjes niet afspelen je moet wel QT 7 hebben maar dat kan je downloaden van de apple site

Bijdrager
    Xserve

soms gaat het wel, soms niet.
    maar ik heb toch niet genoeg datalimiet om ze allemaal te bekijken.
    bedankt.

Bijdrager
    Hobbes
    ”Xserve”

soms gaat het wel, soms niet.
    maar ik heb toch niet genoeg datalimiet om ze allemaal te bekijken.
    bedankt.

Somige worden perfect afgebeeld en bij andere komt er gewoon een balkje (zoals bij muziek) en verder niets :(

Bijdrager
    iRik

K’ kan ze wel afspelen (maar zonder beeld :(), daar zou ik toch echt quicktime 7 voor moeten downloaden:?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.