8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ralphclaes1

tiger op g3?

ik heb phanter op mijn imac g3 350 mhz 320 mb ram
    ik wil er graag tiger op hebben. kan ik de install cd van mijn mac mini gebruiken om tiger te installeren.

Bijdrager
    Deskman

Wat dacht je er van om het gewoon eens te proberen??

[size=9:b3f5d622cc]Overigens heb je geen licentie die dat toestaat…[/size:b3f5d622cc]

Bijdrager
    Nikita

De 350 Mhz heeft geen FireWire poorten, die Tiger als vereiste heeft om te installeren. Vraag me niet waarom, het zij zo… Je hebt wel omwegen, maar die ken ik niet precies.
    De installatie DVD van de Mac mini kan je sowieso niet gebruiken… Lees anders eens mee in het draadje van de iBook 366 Mhz hier vlak onder, waar je zelf ook een bericht hebt geplaatst. :)

Bijdrager
    ralphclaes1

ok deze topic mag dicht
    sorry

Bijdrager
    t.leffers

Als ik jou was, zou ik er lekker Panther op laten staan. Ik weet niet waarom, je Tiger wilt hebben, maar voor Dashboard hoef je het niet te doen; dat is zo traag als dike stront hier op een iBook G3 500. Zal bij jou dus gewoon nog erger zijn. Als je geen goede reden hebt om van Panther af te stappen, moet je het niet doen. Er is geen prestatiewinst en ’t is zonde van je tijd.

Bijdrager
    KarelWillem

Dashboard is op een Powerbook 400 lekker snel. En dat is toch ook een G3.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Misschien met XPostfacto?
    Alhoewel je weinig verschil merkt tussen die katten.
    Ik heb ze beiden draaien op een andere niet ondersteunde Mac zonder firewire, een G3 Beige met G4 ZIF, en ik vind Panther iets soepeler.

Bijdrager
    KP

tiger heeft spotlight? lekker:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.