27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    MarcelK

Tiger: Nog maar een week !

Ik kan niet wachten… :D

Verwacht iedereen hem 29 april (als je hem op tijd hebt besteld bij de applestore) of is er iemand bang dat hij pas na het weekeinde binnen komt ? :?

Bijdrager
    Esquare
    ”MarcelK”

Verwacht iedereen hem 29 april (als je hem op tijd hebt besteld bij de applestore) of is er iemand bang dat hij pas na het weekeinde binnen komt ? :?

Ik denk dat de echte ongeduldigen hem al hebben. 8)

Bijdrager
    bieker

Wat een gedoe, het lijkt wel of de wereld na Tiger er helemaal anders uit gaat zien. Ga er maar van uit dat het na het weekend wordt. Kun je rustig Koninginnedag gaan vieren zonder de hele dag achter je Apple te gaan zitten en te kwijlen over Tiger :)

Bijdrager
    MarcelK
    ”bieker”

Ga er maar van uit dat het na het weekend wordt. Kun je rustig Koninginnedag gaan vieren zonder de hele dag achter je Apple te gaan zitten en te kwijlen over Tiger :)

:( :wink:

Bijdrager
    Nikita

*jeej*

Ik ga ‘m toch nog nie kopen, ik wacht wel tot ik genoeg geld heb voor een nieuwe Mac :)

Bijdrager
    Martijn Bakker
    ”Nikita”

Ik ga ‘m toch nog nie kopen, ik wacht wel tot ik genoeg geld heb voor een nieuwe Mac :)

Ik ook… (Duurt alleen zo ongeloofelijk lang :cry: :P)

Bijdrager
    Uxmal

Ik verwacht zowel mijn nieuwe powerbook + Tiger (beiden met korting via Apple Store). Volgens mij moeten ze ongeveer gelijk binnen komen. :) (Heb trouwens ook een nieuw huis gekocht + in blijde afwachting van de adsl aansluiting):P

Bijdrager
    Rini

Tiger is hier al gearriveerd.
    Al de ophef is in mijn ogen voor niks.
    Eigenlijk merk ik er geen hol van. Jah Dashboard icoontje. Leuk om 1 keer te laten zien aan iemand die met dos werkt, en nog noot van een widget heeft gehoord.

Bijdrager
    epter

Nou Rini, voor een echte apple fan reageer je een beetje cool op de komst van het nieuwe systeem. Of heb je er gewoon nog niet lang genoeg mee gewerkt?

Bijdrager
    Rini

Misschien werk ik er al te lang mee :evil: Zo’n beetje alle beta’s etc etc wel gehad.

Alleen er lopen langzaam aan zoveel topics over de tiger. Dat we door de bomen de tiger nie meer zien :wink:
    Vind het os super. Alleen is het verschil zo van buiten met 10.3 in mijn ogen te minimaal om er zoveel ophef over te maken. Maar goed dat is waarschijnlijk de kracht van de mac community. Mekaar zo gek mogelijk maken :wink:

Bijdrager
    maulin

Rini werkt vast met de AWDC versie van vorig jaar :lol:

Bijdrager
    Rini

Die hek ok nog gehad jah.. iets van juni 2004 was die meen ik :lol:
    Daar zat eigenlijk NIKS in.

Heb nu de 428. Het loopt als een trein. Maar goed dat doen al de mac os├ęn vind ik.
    En als je dan een keer os9 opstart is dat toch ook wel een verdomd snel os. Nostalgie…..

Dan start ik m’n oude vriendin op (de imac 233 met infrarood :mrgreen: ) snorrend os 9.
    192 mb geheugen. 8 gb hdd.

Bijdrager
    Esquare
    ”Rini”

Vind het os super. Alleen is het verschil zo van buiten met 10.3 in mijn ogen te minimaal om er zoveel ophef over te maken.

Dat zal je altijd zien. Als Apple besluit er allemaal toeters en bellen aan te hangen, krijg je klacht dat het allemaal ‘eye candy’ is. En als ze het een keertje niet doen, is het ook weer niet goed.:wink:

Spotlight en Smart Folders zijn mij al heel veel waard, en ik denk dat ik nu eindelijk ook eens overstap van Eudora op Mail.

(De nostalgie van OS9 kan me gestolen worden, trouwens: minstens een crash per dag en voortdurend goochelen met conflicterende extensies… Dat was toen wel even leuk, maar ik mis het niet echt!)

Bijdrager
    Rini

Moet dat spotlight eens proberen. Kijken of hij mail vind van andere gebruikers op de mac :evil:

Op de pc had je ook zo’n pakket, en die vond inderdaad de mails van alle gebruikers op de lokale pc.
    Super handig.

Eerlijk is eerlijk. Het mail pakket ziet er nu om te likkebaarden uit. Dus dat je van Eudora overstapt is te begrijpen. Ik laat entourage ook los.

Bijdrager
    klaus

Rini,

Je zegt het zelf, dat er op het eerste zicht niet veel ‘lijkt’ veranderd te zijn. De grootste verbeteringen/aanpassingen zijn gebeurd onder de motorkap, en dat is wel wat telt volgens mij.

CU!

Bijdrager
    Buzz

Als ik het goed begrepen heb draait Spotlight op gebruikersniveau, en kan het dus niet indexeren waar de gebruiker geen toegangsrechten heeft. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je e-mails door andere gebruikers worden geindexeerd, zolang je de permissies hebt laten staan.

Het lijkt me trouwens dat dit hetzelfde is op die Windows PC waar Rini het over heeft, maar daar is het aan de gebruikers om de permissies goed in te stellen, terwijl het op Mac OS X al ‘uit de fabriek’ behoorlijk goed is afgesloten.

Bijdrager
    thijsvanzwam

op Macstuff.nl staat -ie voor 103 euro!!
    als je ‘m voor de release datum besteld zitten er geen verzendkosten bij!!

Bijdrager
    Esquare
    ”thijsvanzwam”

op Macstuff.nl staat -ie voor 103 euro!!
    als je ‘m voor de release datum besteld zitten er geen verzendkosten bij!!

Er komt wel nog 19% btw bij… :)

Bijdrager
    thijsvanzwam

shit…….
    dat had ik even over het hoofd gezien…
    :(

Bijdrager
    DonJoe

Poe he, 100 euro, da’s niet weinig voor een plastic schijfje. Kan iemand vertellen wat nou voor hem/haar de doorslag gaf om deze ge├╝pgrade versie van Panther te kopen? Als je het mij vraagt is het namelijk gewoon hetzelfde OS, met een (paar nieuwe dingetjes) ,weerprogramma’tje een zoekmachine en nog wat ander klein grut erbij.

Bijdrager
    Esquare
    ”DonJoe”

Kan iemand vertellen wat nou voor hem/haar de doorslag gaf om deze ge├╝pgrade versie van Panther te kopen?

Heel simpel: ik heb geld zat! :evil:

Bijdrager
    Buzz

Wat voor mij de doorslag geeft is dat ik die nieuwe features dagelijks veelvuldig ga gebruiken. Ik ga denk ik in mijn werk veel tijd uitsparen en gebruiksgemak ondervinden van Spotlight, Dashboard, etc.. Bij het surfen en e-mailen lijken me de nieuwe features van Mail en Safari ook best een paar Euro waard. En als je het zo allemaal bij elkaar optelt vind ik het zeker niet teveel geld.

Ik kan me voorstellen dat het niet voor iedere gebruiker heel veel oplevert. Er zijn ook nog steeds veel mensen die naar tevredenheid in 10.2 werken. Maar ik denk dat als je voor je werk met veel bestanden omgaat, en je je computer voor veel verschillende taken gebruikt, het zeker het geld meer dan waard is.

Oh ja, en geld zat is ook een argument waar ik me graag bij aansluit…
    :evil: :wink:

Bijdrager
    bbrother

die screensaver met rss feeds, prachtig… echt indrukwekkend!

Bijdrager
    Hobbes
    ”Esquare”
    ”DonJoe”

Kan iemand vertellen wat nou voor hem/haar de doorslag gaf om deze ge├╝pgrade versie van Panther te kopen?

Heel simpel: ik heb geld zat! :evil:

Als je 101 bent krijg je dan echt zoveel geld in Nederland??

Bijdrager
    Esquare
    ”Hobbes”

Ja, in Belgi├ź niet dan? Of lopen ze daar allemaal in een hobbezak rond? :wink:

Bijdrager
    Hobbes
    ”Esquare”
    ”Hobbes”

Nee hier zijn ze meestal al dood :innocent:

Bijdrager
    Esquare
    ”Hobbes”
    ”Esquare”
    ”Hobbes”

Nee hier zijn ze meestal al dood :innocent:

LOL! (Nou ja…)

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.