2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    fromwalking

Tiger naar Panther copiëren

Tja, klinkt onlogisch, maar in de rubriek A L G E M E E N heb ik een draadje dat heet “Tiger sterft Ongewenst” waarin staat dat ie op garantie een tijdje weg mag. Nou heb ik heel mijn data, favorieten, bladwijzers, mappen, icons, bureaublad, … heel de reutemeteut naar mijn laptop gezet.
    Klinkt soft, maar ben er echt de hele dag mee bezig geweest! Leuk en leerzaam! Zo kwam ik er achter dat Safari voor Tiger zijn bladwijzers kan exporteren maar Safari voor Panther ze niet kan importeren. Vervolgens heb ik de export geïmplementeerd en steeds “klik / appeltje-D / back-space /” en zodoende heb ik toch alles in de juiste mapjes gekregen. Dit was het meeste werk.
    iCal en Adresbook zijn makkelijk te exporteren/importeren net als iTunes. Ook kwam ik er achter dat Yahoo!(chat) en skype weer een update hadden.
    >Het meeste kon ik gewoon via Airport overslepen, maar bepaalde bestanden en mapjes die erg veel mb’s bevatte heb ik toch maar even lekker via de Lacie gedaan !

Al met al, heel de dag bezig geweest. Één van mijn Panthers’ gebruikers (…) ziet er (bijna) precies hetzelfde uit als de Tiger die ik vanaf morgen moet gaan missen…

Bijdrager
    tarun
    ”fromwalking”

Zo kwam ik er achter dat Safari voor Tiger zijn bladwijzers kan exporteren maar Safari voor Panther ze niet kan importeren. Vervolgens heb ik de export geïmplementeerd en steeds “klik / appeltje-D / back-space /” en zodoende heb ik toch alles in de juiste mapjes gekregen. Dit was het meeste werk.

Ik wil je niet van dit leuke werk afhouden maar met behulp van Safari Bookmark Exporter had je je waarschijnlijk veel tijd kunnen besparen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.