30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 110)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAttack

Tiger Mail

Vragen en problemen met Mail? zoek niet verder hier kan je ze stellen. Andere topics worden gesloten

Bijdrager
    ido

Hoi,

Heeft iemand al een werkende HTMLmail plugin voor Tiger kunnen vinden ? Laat het even weten !

alvast bedankt.

Ido.

Bijdrager
    ido

Handige plugins voor mail. Moet waarschijnlijk nog worden geupdate for tiger …

http://www.tikouka.net/mailapp

Bijdrager
    Granny Smith

ik dacht dat de nieuwe Mail standaard HTML mails kan editen… dus die plugin lijkt me niet nodig

Bijdrager
    kristo
    ”Granny

ik dacht dat de nieuwe Mail standaard HTML mails kan editen… dus die plugin lijkt me niet nodig

Inderdaad, dit werd in Augustus 2004 zo aangekondigd…

Bijdrager
    M-Jay

In Panther had je als je een mailtje aan het verzenden was een activity viewer boven in je mail window, nu moet ik echt de activity window openen om te zien hoeveel % ik heb verzonden, of zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”kristo”
    ”Granny

Inderdaad, dit werd in Augustus 2004 zo aangekondigd…

Geen HTML dus in mail 2.0. Dan maar een geschikte plugin als je perse HTML wilt versturen.

Bijdrager
    MacAttack

Mail 2.0 ondersteund wel html in uitgaande mails hoor.

Bijdrager
    Xserve

mensen, geduld!!!
    Tiger is officieel niet eens gelanceerd:D

Bijdrager
    Anna

Ik heb een vreemd probleem en dat is dat als ik mn mail ophaal wel zie dat er wat binnenkomt maar niet wat. Het gehele kader blijft leeg.
    Zo dus.

Alle gegevens kloppen en mailen zelf gaat ook. Het lullige is alleen nu dat ik Entourage moet gebruiken. En Ik was net zo gelukkig met mail.

Anna

p.s. Iemand enig idee wat het kan zijn.
    Desk heeft er ook al naar gekeken maar kon niks vinden.

Bijdrager
    Marc

Kijk eens of er in mail geen oude plugins zitten afkomstig van Panther, http mail bv is er zo eentje dat de boel laat mislopen.
    Haal die dingen uit je mail( users/bib/mail/…)
    Start dan mail op en alles zal terug opgebouwd worden en je berichten zichtbaar.

Bijdrager
    gretver

Voor mensen die die nwe knoppen afgrijselijk vinden en meer “apple” knoppen willen: http://otierney.net/cagefighter/

Bijdrager
    Jakke

Vreemd en zeer lastig! Na de installatie van Tiger en het openen Mail begint het importeren van de 266 berichten in mijn inbox. Echter na de import staan er nog maar 100 mails in! De rest is onvindbaar… Ik hoop niet dat deze verdwenen zijn! Hoe haal ik deze terug?

Bijdrager
    tijn22
    ”digitalguru”

Kijk eens of er in mail geen oude plugins zitten afkomstig van Panther, http mail bv is er zo eentje dat de boel laat mislopen.
    Haal die dingen uit je mail( users/bib/mail/…)
    Start dan mail op en alles zal terug opgebouwd worden en je berichten zichtbaar.

Had ik ook! Mijn mail was ook leeg, top bedankt voor deze tip! Was al bang dat ik al mijn mailtjes kwijt was…..:P

Bijdrager
    Peach

het lukt me niet om m’n mails te importeren uit m’n ‘oud’ mapje. Ik had dit mapje op een externe hd ‘gesleept’, maar telkens als ik nu import kiest, gebeurd er niets.. soms zie ik wel de titels van m’n mails ‘being imported’ maar nooit krijg ik m’n mails te zien :'(.. ik heb ze wel nodig ..

iemand een idee?

ps: ik had geen plugins of dergelijks geinstalled..

OPGELOST

Bijdrager
    andreascreten

is httpMail voor tiger al ergens te verkrijgen?

Bijdrager
    Anna

mijn probleem is opgelost. Het was een zeer blond probleem moet ik je zeggen.
    Ik zal voortaan eerst de boel zelf wel even nakijken voor ik het een ander vraag:evil:

Bijdrager
    Dianne

Hoe hebben jullie het opgelost?

Ik heb hetzelfde, Mail laat na importeren wel mijn mappenstructuur zien, maar de berichten zijn er niet. Verder zijn de berichten die ik normaal in mijn inbox heb ook niet te zien.

Ik gebruik geen plugins.

Via Entourage heb ik de mailtjes kunnen importeren die in mijn mappenstructuur stonden, maar de mailtjes uit mijn inbox heb ik nog steeds niet.:(

Bijdrager
    nbohemen

Iedereen heeft het erover dat Apple zich niet aan zijn eigen guidelines houdt, bij Mail 2 dus.
    Is er al door iemand een goede verklaring of uitlating van Apple hierover gevonden.
    Ik vind het ook niet mooi namelijk.

Wat ik ook niet begrijp is dat vensters opeens een pinstripe motiefje krijgen als ze niet geselecteerd zijn en als ze wel geselecteerd zijn verdwijnt dat weer…

Bijdrager
    iGeysir

ik hoor sinds vandaag ineens niet meer het vliegtuiggeluidje bij het verzenden; nadat ik tiger geïnstalleerd had, gisteren, deed het geluidje het wel.
    ik kan nergens een optie “geluid bij verzenden” vinden
    optie “play sounds for other mail actions” is aangevinkt
    ik denk dat het probleem ontstaan is toen ik via Backup mijn oude instellingen en mails wilde terugzetten (wat overigens niet gelukt is)
    iemand een idee?

Bijdrager
    freshface

Iemand die al een http mail plugin heeft ?

Bijdrager
    iGeysir

ik heb een beetje zitten prutsen en mijn probleem opgelost: in user/library/mail heb ik het volgende verwijderd:

LSMMap2
    MessageRules.plist.Backup

nu hoor ik mijn vliegtuigje weer

Bijdrager
    didge
    ”iGeysir”

ik heb een beetje zitten prutsen en mijn probleem opgelost: in user/library/mail heb ik het volgende verwijderd:
    LSMMap2
    MessageRules.plist.Backup
    nu hoor ik mijn vliegtuigje weer

Ik kan dit idd bevestigen:)
    Had hetzelfde ondervonden na de 10.4 upgrade. Na het verwijderen van MessageRules.plist.Backup was het vliegtuig opeens terug. LSMMap2 hoefde blijkbaar niet weg, dus… bedankt voor deze tip !

Ik had eveneens problemen met het afsluiten van Mail en het verzenden van berichten. Afsluiten kon enkel via een geforceerde stop. Mail crashte regelmatig. Berichten die ik wilde versturen verdwenen in het niets en kwamen nooit bij de bestemmeling terecht. Postbus ‘Verstuurd’ bleef leeg.
    Ik had onder Panther het progje ‘Mailpriority’ ge├»nstalleerd. Na het verwijderen van die bundle werkte alles opeens weer normaal.

Verder heb ik gemerkt dat Mail nu eindelijk de functie mailprioriteit bevat. Het was wel even zoeken want deze functie stond standaard niet aan.
    In een venster ‘Nieuw bericht’ kan je links op een icoontje klikken om de weergave aan te passen.
    Naast het veld ‘Handtekening’ staat nog een veld met een uitroepteken in. Dit even aanvinken en klaar is kees:-)

Bijdrager
    jeroen1

Hallo,

Heb tot nu toe geen antwoord kunnen vinden over het volgende.
    Ik gebruikte die http plugin in mail om met hotmail te werken(in mail)
    Maar nu ben ik met de overstap naar Tiger al mijn mailtjes kwijtgeraakt (inbox, sent messages,concepten)
    De mailtjes in de subboxen heb ik nog wel terug weten te krijgen door die “bundles” ergens anders neer te zetten zodat mail ze weer opnieuw kon importeren.

Maar….waar zijn mij mailtjes van mijn inbox, ik wil ze echt weer terug !
    Zijn ze dan zomaar verdwenen??

Wie weet waar ik ze weer zou kunnen vinden?

Dank!

Bijdrager
    Dianne
    ”jeroen1″

Hallo,

Heb tot nu toe geen antwoord kunnen vinden over het volgende.
    Ik gebruikte die http plugin in mail om met hotmail te werken(in mail)
    Maar nu ben ik met de overstap naar Tiger al mijn mailtjes kwijtgeraakt (inbox, sent messages,concepten)
    De mailtjes in de subboxen heb ik nog wel terug weten te krijgen door die “bundles” ergens anders neer te zetten zodat mail ze weer opnieuw kon importeren.

Maar….waar zijn mij mailtjes van mijn inbox, ik wil ze echt weer terug !
    Zijn ze dan zomaar verdwenen??

Wie weet waar ik ze weer zou kunnen vinden?

Dank!

Ik wil m’n inbox mailtjes ook terug, snif :'(

Bijdrager
    pjotr9

en het is ook niet gelukt, door alle voorkeuren en cache bestanden uit de libary te halen doet alles het nu weer redelijk. maar mail knalt er nog steeds regelmatig uit. Het gekke is als ik een nieuwe account aanmaak op de mac, doet alles het weer goed. Probleem is dat mijn machine vol zit met profielen voor kleurbeheersing etc etc. Blijf het een enorm gedoe vinden.

Bijdrager
    jeroen1

Potverdorie,

Ik kon geen mailtjes verturen vanwege die http plugin.
    Heb ik toen weggegooid (uit de librarie/mail)
    Daarna heb ik een aantla keren flink wat gemaild (vanwegen nieuw .mac email adres) en nu verstuurd ie w├ę├ęr niet.

Hoe kan dit nu?

Hij deed het zo goed….

iemand een idee?

Jeroen

Bijdrager
    Anna
    ”Dianne”

Hoe hebben jullie het opgelost?

Ik heb hetzelfde, Mail laat na importeren wel mijn mappenstructuur zien, maar de berichten zijn er niet. Verder zijn de berichten die ik normaal in mijn inbox heb ook niet te zien.

Ik gebruik geen plugins.

Via Entourage heb ik de mailtjes kunnen importeren die in mijn mappenstructuur stonden, maar de mailtjes uit mijn inbox heb ik nog steeds niet.:(

Ehm ik moest alleen de gegevens opnieuw invoeren.

Bijdrager
    dirk_w

Ik heb precies hetzelfde probleem, HELP! :x

Bijdrager
    MacThijn

Ik heb ook een probleem mijn mail loopt de hele tijd vast…
    Als ik nieuwe mail wil ophalen dan zit die weer vast en kan ik hem alleen nog maar forseren
    nouja nu is het zo ver dat ik hem niet meer kan openen
    anders loopt die meteen vast… wat kan ik er aan doen ?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 110)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.