3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    CyberCiska

Tiger-Lion migratie

Ok misschien staat deze vraag al ergens, maar ik kan het niet vinden dus met verwijzingen naar het juiste topic ben ik al een eind geholpen!

Ik heb mijn Tiger macbook een grote beurt gegeven. Nieuwe HD en meer RAM, de oude HD in een externe case, toen Snow op de nieuwe HD gezet en deze geupgrade naar Lion.

Nu wilde ik de mail bestanden terug zetten, maar door de vernieuwde mappen structuur in Lion lukte me dit niet. Toen heb ik toch maar gebruik gemaakt van de Migratie Assistent om alleen de gebruiker te migreren. (ik wilde dit eigenlijk niet omdat ik het wel een fijn idee vind met een lege schijf te beginnen) De migratie assistent geeft aan dat het gelukt is, maar ik zie nog niets veranderen in mijn mail etc. Toen zag ik dat het oude (tiger)user profiel staat onder verwijderde gebruikers.

Hoe zorg ik er nu voor dat mijn macbook die user gaat gebruiken en dus dat alle instellingen weer als vanouds zijn en mijn mail op z’n plek staat?

Edit:
    Ok ik ben er inmiddels achter dat ik als andere gebruiker kan inloggen en dan dus mijn oude instellingen heb. Maar verder is het een rommel op mijn macbook, programma icoontjes die het niet doen (logisch want ik heb de programma’s niet gemigreerd) Dit wil ik dus ook niet. Ik wil gewoon alleen mijn mail terug in het programma Mail! En dan wis ik die gemigreerde user wel weer.
    Hoe krijg ik dat voor elkaar?!

Edit 2:
    Topic kan weg, pff wat een gedoe om nix, tis gelukt!

Bijdrager
    CyberCiska

Ok ik ben er inmiddels achter dat ik als andere gebruiker kan inloggen en dan dus mijn oude instellingen heb. Maar verder is het een rommel op mijn macbook, programma icoontjes die het niet doen (logisch want ik heb de programma’s niet gemigreerd) Dit wil ik dus ook niet. Ik wil gewoon alleen mijn mail terug in het programma Mail! En dan wis ik die gemigreerde user wel weer.

Hoe krijg ik dat voor elkaar?!

Bijdrager
    CyberCiska

Topic kan weg, pff wat een gedoe om nix, tis gelukt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.