17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAttack

Tiger iSync

Problemen met syncen of gewoon een vraag over iSync? Hier kan je terecht over vragen met betrekking tot iSync in Tiger.

Bijdrager
    daanvdl

Hoe zit ’t met syncml?

Bijdrager
    dr.cody

Mobiel die in iSync onder 10.3.9 wel werkt, doet het niet onder Tiger.

Siemens S65 (ondersteunt MLsync)

Het is geen Symbian telefoon dus dat verhaal over een iSync agent op je mobiel instaleren gaat hier niet op.

Enig idee?

Bijdrager
    black_eye

iSync werkt perfect met een K700i en tiger.

Bijdrager
    Billy

Isync heeft een applicatie geinstalleerd op mijn SonyEricsson P910 namelijk: Isync agent. Nu wat doet dit juist?! Wanneer en waarvoor moet ik dit opstarten? Want zelfs als deze applicatie niet actief is werkt het overigens perfekt.

Bij de allereerste synchronisatie heeft Isync wel al mijn contactgegevens gewist op mijn telefoon :evil: .
    Even paniek dus. Hij had het adresboek op mijn telefoon gelijk gezet met het adresboek van Tiger. Spijtig genoeg was die dus nog leeg. Hoe kan ik dit misschien in de toekomst voorkomen?

Billy

Bijdrager
    lowfi

neit syncen voordat je iets in je adres boekt hebt staan lijkt me? beetje lullig antwoord maar goed :/

Hoe zit het eigenlijk met isync en toekomstige telefoons? Ik wil bv als ie uitkomt graag een w800 (ofzo) kopen van sony ericsson. Kan ik daar dan ook mee syncen?

Bijdrager
    Billy
    ”Low-Fi”

neit syncen voordat je iets in je adres boekt hebt staan lijkt me? beetje lullig antwoord maar goed :/

Hmmm…met syncen was het de bedoeling dat het adresboek in Tiger gelijk kwam te staan zoals het adresboek in mijn telefoon. Althans zo werkt het toch steeds tussen Outlook (Windows) en een verse installatie.

Isync…moet toch ook zo slim zijn, niet?

Billy

Bijdrager
    So Klear

Werkt iSync ook met BlueTooth?

Bijdrager
    moodjoo
    ”Perfect

Werkt iSync ook met BlueTooth?

iSync werkt vooral met bluetooth. Soms ook met usb (Motorola’s, Palms enzo)

Kijk hier voor de mogelijkheden: http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Bijdrager
    Almerrrrr

I-sync werkt prima met bluetooth

verder met isync in tiger kan ik weer syncen met mijn nokia 6260.
    alleen moet ik af en toe het apparaat opniew instellen. ( anders blijf ik een foutmelding krijgen).

dus als er iemand is die weet hoe ik daar vanaf kom graag.

Bijdrager
    sebas

Ik zie geen groepen van m’n adresboek in ISync
    Iemand een idee hoe dit kan??
    met 10.3.x kon dit wel

Bijdrager
    Masto

In de hoop dat iemand het antwoord heeft gevonden op de vraag sebas, haal ik dit topic uit z’n sluimer.

Dus… heeft iemand een oplossing?

Bijdrager
    craig kroeger

Ik wil mijn iCal en Adressbook syncen tussen mijn iMac en iBook (beide Tiger).
    Als met iSync “synchroniser apparaten” doe, dan vraagt hij om een apparaat toevoegen.
    Ik zoek dan, maar ik krijg geen apparaten te zien (Bluetooth staat van beide aan, en bij instellingen zie ik op mijn iMac mijn iBook gedetecteerd staan en vice versa)

Ik krijg wel een melding tijdens het zoeken naar instellingen, dat ik met .mac wel kan synchroniseren tussen programma’s, maar ik ben toch echt niet van plan om 2 .mac accounts te nemen.
    Beetje onzin lijkt me.

Er moet toch wel een manier zijn om te syncen met die twee programma’s?

Wie kan mij helpen?

Bijdrager
    michelvdb

Je moet niet tweemaal .Mac nemen. Eén abonnement is genoeg. Je gebruikt je .Mac op je beide computers.

Bijdrager
    craig kroeger
    ”michelvdb”

Je moet niet tweemaal .Mac nemen. Eén abonnement is genoeg. Je gebruikt je .Mac op je beide computers.

maar $99 om een beetje te syncen…vind je dat niet een beetje duur? Ik heb wel twee .mac namen, maar niet het account genomen. Is het dus echt noodzakelijk om een betaald account te nemen?

Misschien een ander programma?

Bijdrager
    craig kroeger

Heeft iemand een oplossing?

Bijdrager
    Masto
    ”sebas”

Ik zie geen groepen van m’n adresboek in ISync
    Iemand een idee hoe dit kan??
    met 10.3.x kon dit wel

Voor het geval iemand wil weten hoe dit is “opgelost” :
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=697771#697771.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.