11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Jens B

Tiger installeren?

Hallo iedereen,

Ik ben Tiger aan het installeren, ik zag op de apple site hoe je dat doet gewoon de verschillende stapjes doen, alles blijft behouden (mail, adressenboek)….

Maar ik wil een complete erase doen en tiger instaleren, ik zie dit staan op apple site (3 installatiemethodes) maar hoe doe ik dat ??

Groeten Jens..

Bijdrager
    iSander

Knopje OPTIES in het installatie venster bevat deze functies.

Bijdrager
    Jens B

Hallo,

Ik heb dat gevonden en volledige erase genomen !!

En het is begonnen en midden van de instalatie ist mislukt !! ( DVD zogezegt beschadigt )

Dus nu zit ik vast want het systeem ligt er ook van ! En kan geen andere cd insteken ??

Kan alléén opstarten van die dvd die erin zit of netwerk ??

Wat moet ik doen om andere cd intekrijgen ?? ( van panther dan )

Groeten Jens

Bijdrager
    Blieper

Misschien muisknop ingedrukt houden tijdens herstart dan komt de cd eruit!

Trouwens leuke site van de Truckers!!:wink:

Bijdrager
    Jens B

Dankje !!

Vraagje: Heeft er iemand in de buurt van Gent nog een kopietje liggen van Tiger want ik heb geen zin nu der panther weer optezetten ??

Alvast bedankt

Groeten JEns

Bijdrager
    Joor

haha een kopietje…

:oops:

Bijdrager
    Marc

Ik heb Tiger ja…. Misschien eens naar de onderkant van je dvd kijken of er geen vette vingers opstaan ?

Moderator
    Poezenbeest
    ”Joor”

haha een kopietje…

:oops:

Kopietjes zijn we allemaal naar op zoek. Dit forum weert alle vormen van het ontduiken van auteursrechten, dus je oproep slaat even nergens op Jens. Dan is het ook goed gebruik om je posts in begrijpelijk Nederlands op te stellen en niet meteen beginnen te roepen, zonder dat je de zoekfunctie van dit forum hebt doorzocht…..

Bijdrager
    Jens B

Hallo, ik heb nu effe een probleempje !

Mijn tiger werkte dus niet, ik heb dan maar Panther weer geinstaleerd(voorlopig)

Geen probleem alles werkt goed tot ik hem herstart !!

Ik krijg dan de volgende melding You need to restart your computer. Hold down the power !!

En boven deze melding staat allemaal tektst bv. Panic(cpu 0 caller 0x002DE00): Unable to find driver for this platform ….
    No debugger configured …

Wat kan ik daar aan doen ?? Want als ik Hem laat opnieuw opstarten heb ik altijd hetzelde voor ??

DUs kan niks meer doen …

Bedankt Groeten Jens

Bijdrager
    jeroenimo

Lijkt me dat er iets mis is met je computer en dan doel ik op een hardware probleem . Trek eerst alle rand apparatuur er uit (usb firewire enz.)
    Verwijder eens wat ram geheugen en probeer nog een keer . Ook moet je even checken of je harde schijf niet aan het overlijden is .

succes

Bijdrager
    Jens B

Ik heb gelezen dat je C moest ingedrukt houden zodat je van Cd kan opstarten !

Dit is gelukt nu ga ik weer alles wissen en instaleren, en zien wat dit geeft !!

En morgen eens langs mijn dealer gaan want mijn Powerbook is nog maar paar maandjes oud !!

Dus alles zit nog in garantie.. Dus blijf ik overal zelf af.

Groeten Jens

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.