14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Nickel

Tiger en zijn talen!

Goedemiddag met zn allen,

Ik heb op het forum gezocht en er stonden wel een paar berichtjes op maar ik vraag het voor de zekerheid nog maar één keer! Kan ik Tiger nou gewoon van taal veranderen ofniet… Ik ga na de introductie een mooie iMac bestellen maar ik zou echt van het dak af springen als ik erachter kom dat niet alles in het Nederlands kan… Als ik de taal nou in Nederlands verander, verandert dan echt alles in het Nederlands, inclusief iLife en de rest van de programmas als adresboek en mail??? Graag antwoorden!

Thanks,

Nick

Bijdrager
    Hobbes

Ja dit gaat net zoals bij Phanter.
    En stop nu met ALDI Tijger topics wacht gewoon tot je hem hebt en probeer dat. :moe:

Bijdrager
    Yaris

Helemaal mee eens, Hobbes.

Bijdrager
    Yosemite
    ”Hobbes”

En stop nu met ALDI Tijger topics wacht gewoon tot je hem hebt en probeer dat. :moe:

Ik wist niet dat Tiger ook bij de ALDI te koop was? :P

Bijdrager
    Hobbes
    ”Yosemite”
    ”Hobbes”

Ik wist niet dat Tiger ook bij de ALDI te koop was? :P

Tijger is niet te koop bij de ALDI maar deze topics wel :x

Bijdrager
    MacBeer

Mac OSX is ‘multilanguage’. Tiger zal dit ook zijn. Je kan dus heel eenvouding de taal van het systeem veranderen in Nederlands of welke taal dan ook.
    Losse programma’s ondersteunen meestal meerdere talen. Programma’s van Apple doen dat zowiezo. Als jouw systeem ingesteld staat in ‘nederlands’ en de taal is aanwezig in het softwarepakket dat jij wil installeren dan zal deze ook in het Nederlands zijn. Wanneer dat niet het geval is dan is het in het Engels.
    Maar Tiger, iTunes, Mail en alle andere programma’s die in Tiger zitten kunnen in iedere mogelijke taal worden omgezet.

Bijdrager
    Nickel

SORRY HOOR :x Hobbes…

Bijdrager
    michi_rishi

De meeste Applicaties veranderen wel mee van taal, maar niet allemaal!

Office is bijvoorbeeld niet in het Nederlands en zo zijn er nog veel meer programma’s…

Bijdrager
    Hobbes
    ”Nickel”

SORRY HOOR :x Hobbes…

Het is niks:D

Bijdrager
    Nickel

Krijg ik ook, als ik het ding voor het eerst aanzet, een vraag van welke taal mot je hebben?!
    En is een intl. English keyboard gewoon QWERTY? En als ik dan aan het begin voor Nederlands kies word iLife dan ook vanzelf Nederlands? Thanks a lot in advance!!!

Moderator
    unSOUND

Bij de installatie van Tiger wordt gevraagd welke taal je als hoofdtaal wilt gaan gebruiken. Je kunt de andere talen zelfs overslaan met installeren, maar je kunt ook een aantal andere talen mee installeren, maar dit scheelt wel een paar honderd mb aan ruimte, evenals de printerdrivers.

En ja, int. English is een qwerty toetsenbord.
    Alleen Belgie en Frankrijk hebben azerty geloof ik.

Bijdrager
    Nickel

Is dat ook met iLife dan?

Bijdrager
    Nickel

Ja, maar hier in DE hebben we QWERTZ, verschrikkelijk irritant!!!
    Staat er op die intl English keyboard allemaal van die rare zooi zoals hier:

Thanks,

Nick

Bijdrager
    Nickel

Heeft er iemand die hier komt een intl. English keyboard en zou die gene me kunnen vertellen hoe het eruit ziet? Ik wil dat ding bestellen!!!!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.