16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    postkabouter

Tiger?

Draait er al iemand op Tiger? Zo, ja. Hoe komt dat:-)
    Ik schijn Tiger pas volgende week op te kunnen halen.
    Iemand een tip waar dat eerder kan (downloaden mag ook)

Thx, Richard

[mod:709d28871a=”mac-ofiel”]Zowel titel als inhoud post aangepast[/mod:709d28871a]

Bijdrager
    Hobbes

Bedoel je niet Tiger????????????
    Phanter is al een tijdje uit hoor

Bijdrager
    JWB
    ”postkabouter”

Draait er al iemand op Panther? Zo, ja. Hoe komt dat:-)
    Ik schijn Pather pas volgende week op te kunnen halen.
    Iemand een tip waar dat eerder kan (downloaden mag ook)

Thx, Richard

Ik neem aan dat je Tiger bedoelt?:lol:

Bijdrager
    JWB
    ”Hobbes”

Bedoel je niet Tiger????????????
    Phanter is al een tijdje uit hoor

Hobbes, je onderschrift leidt een beetje af! :lol:

Update: je hebt hem al aangepast zie ik…

Bijdrager
    Mendoza

ja hoor. ik doe het al een tijdje onder panther. draait goed. de eerste updates zijn al beschikbaar! als je even wacht kan je panther voor een paar tientjes van marktplaats plukken.

(sinds de titel is aangepast, slaat dit nergens meer op . . . . . )

Bijdrager
    YoYelloW

droog, maar niemand mag tiger al hebben ( sommige mensen wel, maar die hebbej et via via iemand van apple zelf) en et is nog niet te downloaden, daar let apple Héél goed op. De gold master ,ook wel 428 is nog nergens te krijgen, zelfs alle ADC members hebben em nog niet, dus ik denk echt dat je tot de 29e moet wachten.

Bijdrager
    Ross

Zolang duurt het niet meer, dus die paar dagen overleef je nog wel. Straks zit je weer te wachten op de opvolger, geniet nog even van de spanning.

Bijdrager
    OReason

Man, ik kan ook niet wachten totdat ’t volgende plaatje verschijnt op de Apple site:p

Geblokkeerd
    Anoniem

Tiger is echt supersnel…. vooral ook Safari en de vloeiende bewegingen in Dashboard…. Gewoon GOED

8) 8) 8)

Bijdrager
    Skip

Sorry maar begrijp dit draadje niet zo goed… We weten toch zo langzamerhand wanneer Tiger komt en hoe je er aan kan komen?

Wordt een beetje moe van al die Tiger draadjes.. In de werkelijke wereld sterven ze uit, in deze viruele wereld zie ik door de Tigers het bos niet meer….

Bijdrager
    OReason

Je hebt gelijk, er zijn erg veel Tiger draadjes. Maar er is veel interesse voor Tiger en dan krijg je dat :p. Men zou ook alles over Tiger in één topic kunnen plaatsen, maar dat is naar mijn idee nog veel onoverzichtelijker.. een apart tiger-subforum zou wel handig zijn (geweest).

Bijdrager
    PureLogic
    ”yahmac”

Zolang duurt het niet meer, dus die paar dagen overleef je nog wel. Straks zit je weer te wachten op de opvolger, geniet nog even van de spanning.

hahaha ja! Heb alweer een zooi threads gezien van mensen die zich afvroegen wat Mac OS X 10.5 zal hebben aan nieuwe functies.:P

Tiger is een leuk speeltje, maar de overgang van Jaguar naar Panther leek toch groter.

Bijdrager
    Wintendo

Apple zou wat van zijn Tiger geld aan de echte tijgers moeten schenken !!!

:apple: :lol:

Bijdrager
    XyonN

Kijk, das nou de EERSTE zinnige opmerking die ik in AL die “tiger” draadjes heb gelezen.
    Inderdaad, laat ze maar eens wat benjamins naar de tijgers doneren:)

Bijdrager
    Hobbes

Vind van niet met al de nieuwe functies.
    Er word dan wel veel reclame gemaakt voor dezelfde dingen: Dashboard, Spotlight, Automator (zie onderschrift :innocent: ) Maar er zit wel degelijk meer in Tiger hoor;
    Automator, Dashboard, Exposé, Fast User Switching, Finder, Inkwell, Speech, Spotlight, System Preferences (Ouderlijk toezicht), Voice Over, Family, International, Mobility, Networking, Security, Setup, Universal Acces, Windows:? , X11, Addess Book, Faxing, iCal, iChat AV, iSync, .Mac Sync, Mail, Safari RSS, Webscharing, Core Audio, Core Image, Core Video, ColorSync, DVD Player, Font Book, H.264, Image Capture, OpenGL, PDF, Printing, Quartz Extreme, QuickTime 7, 64-bit, AppleScript, Bonjour, FileVault, Java, UNIX, Xcode, Xgrid, …..
    Ik weet ook wel dat hier al veel dingen bestaan in 10.3 maar ze zijn nu nog beter, sneller, en krachtiger. En de balangrijkste dingen zijn wel; Core Audio, Core Image, Core Video, H.264, QuickTime 7, 64-bit

Geblokkeerd
    Anoniem
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.